Leuk verhaal Ed! En als je iets kwijt bent en echt niet kan vinden dan kan je de Heilige Antonius aanroepen… Het werkt echt ![]()
Of aan je vrouw vragen waar je het gelaten hebt…
![]()
Heel gaaf! Leuk gevonden.
Ik heb ooit de Azzurro gehad, van deze Onda-serie 1521 en ik dacht dat ik alle kleuren toch wel kende. Maar deze heb ik dus nog nooit gezien! Wat is dat een soort oranje/rood/zalm? Leuke vondst!
Ja, zeker. Ben ook even kwijt wie dat nou precies was. Maar diegene zal zich ongetwijfeld snel melden, hier in de kroeg! Een dag niet in de Squale kroeg geweest, is immers een dag niet geleefd! ![]()
Edit: @Royce , was jij dat niet? ![]()
Thx, die staat bij mij nu toch ook weer op m’n lijstje. Ik heb m’n no-date eis maar laten vallen. Dus het zal gaan tussen de UCB, de Secret Squale of de Full Luminous.
Welke? Er zijn er, voor zover ik weet, drie.
De Militaire White variant, zonder datum.
Ah ja, die is idd wel gaaf. Zelf ook wel 'ns over gedacht. Ik heb de middelste in m’n bescheiden horlogecollectie. De onderste is het meest zeldzaam.
Ik merk dat ik me bij Squale wel een beetje erger aan de grote verscheidenheid aan modellen, speciale edities, gelimiteerde oplages, etc. Je zou zeggen dat er geen normale Squale wordt verkocht. Dat maakt de zoektocht naar de voor mij ‘perfecte’ Squale wel lastiger.
Klopt. Is een Gnomon Limited Edition, ik heb m ook gespot en op jacht geweest maar nergens te koop meer
. Dus ik doe het maar met de roze
Ik vind de Squale 1521 Sole Cascante Edition ook heel mooi trouwens, met die wijzerplaat die eruit ziet alsof je onder water bent. Maar wederom limited edition en uitverkocht ![]()
Kijk, die was ik dus even vergeten. Ken ik uiteraard wel. Gave versie, ook! ![]()
Pff, nu zie ik ook de Marina Militare versie, die is ook erg mooi met de applied indices en gave kleurstelling.
Ik vind dat juist leuk en het unieke van Squale.
De speurtocht naar speciale modellen., alleen je moet niet proberen om alle modellen te willen kopen, hebben want dan blijf je bezig.
Die ene perfecte Squale voor jou is natuurlijk wel wat uitdagender om op te zoeken…
Begrijp dat je, als je nog niet zolang met het merk bezig bent, af en toe door de bomen het bos niet meer ziet. Maar ik vind het eigenlijk wel gaaf, lekker wat variatie en erg leuk om af en toe weer een ‘nieuw model’ te ontdekken en/of zelf(s) op de kop te tikken. ![]()
Edit:
Ah, ik ben niet de enige! ![]()
Dat is inderdaad een topper en wordt waarschijnlijk gewoon weer bijgemaakt, stuur maar een mailtje en vraag het maar.
Afgelopen maand waren ze ook op en weekje later waren er weer 4 , die nu dus ook weer op zijn.

Ik niet…
#gottacatchmall
Proberen mag, gaat alleen heel lastig lukken. ![]()
De huidige 1521 collectie. En dan missen er drie die ik alweer verkocht heb.
Welke van de twee Secret Squales vind je het mooist?