Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Beetje stil hier…
Iedereen zn Winter straps aan het opzoeken? :thinking:

1 like

Ja, ben effe bezig met het afronden van een projectje…

Lees: het bier moet op, want we vertrekken morgen. :stuck_out_tongue_winking_eye::beers:

11 likes

U vraagt :wink:

12 likes

De verstandigste keuze, aan jou alleen opvallend of meer ToolWatch ( dan de blasted )

Ik stuur je een pbtje.

2 likes

Thanks! Maar ik zoek echt bezel en insert.

Tjaaaaaa… Ik ga eerst eens uitzoeken of het kan. En dan laat ik het wel weten :wink:

Top! Ik hoor het graag!

3 likes

Dat ja :crazy_face:

Jij wil een normale bezel op je UCB hè :joy: (neeeh dat zou ik willen)

2 likes

Hahaha… Nope!

De UCB is af. Niks meer aan doen.

1 like

De Grimoldi…

18 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Zie allemaal prachtige plaatjes, wat een plaatjes van horloges voorbij komen. Ik doe mee met een nieuw zomerse strap…

21 likes

Die doet het goed :+1:

2 likes

Ik dacht net nog even mn Erica’s Swick bandje op de COSC te zetten voor de leuk. Tot ik zag dat er PVD sluitwerk op zit :roll_eyes:, was ik even vergeten. Nouja, rubber it is… proost heren.

14 likes

Die is wel erughhh mooi :+1:t2:. Veel plezier er mee :smiley:
Ook naar gekeken maar uiteindelijk toch voor de Cosc gegaan

2 likes

geslaagde combo! Nice :slight_smile:

2 likes

Thanks!

1 like

Geweldig tof! :ok_hand:

2 likes

Same here……

15 likes

Proost!:beers:

Nog steeds niet helemaal door de voorraad heen, trouwens. Nou, ik stop er zo mee hoor.:woozy_face:

19 likes

Weet niet of het echt waar is :thinking::thinking::thinking: heb het ook maar van Instagram gezien.
Maar de bezel inlay van de Seiko SKX schijnt dus perfect te passen ??? Dan heb je dus ineens keuze zat vanaf 50cent bij ook Ali :face_with_peeking_eye:

3 likes