Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Nu nog vanuit :switzerland: vanmiddag zijn we in :it:

11 likes

Moge mannen,

14 likes

De kogel is door de kerk, de zoektocht naar een Squale gaat beginnen :smiley: Geen idee hoe het komt, maar het merk heeft een bepaalde aantrekkingskracht op me. Misschien wel omdat dit het leukste topic op het forum is :rofl:

Blijft wel lastig kiezen omdat het aanbod aan verschillende modellen en special editions zo groot is. Ik neig naar een 1521, maar welke uitvoering dan? Blue ray, Black blasted, of de stoere Full Luminous Militaire? Of toch maar de Blue blasted?

Hmm… Sub-39 is ook een kanshebber. Maar voor de vintage looks is er eigenlijk al een Meraud Bonaire onderweg. Matic is te groot voor mijn pols, dus dan toch maar een Master Grand Vert? Die vind ik eigenlijk het mooiste, maar is wel een dikkertje (en prijzig) :frowning:

Wie helpt me :smiley:

8 likes

En dan géén blasted :sweat_smile: :+1: dus een polished of brushed :stuck_out_tongue_winking_eye: (uit jouw rijtje voor mij de blue ray)

Maar je kunt eigenlijk niet verkeerd gaan met een 1521 dus gewoon kiezen wat jij het leukst vindt :grin:

Blasted wil ik inderdaad niet denk ik. Maar eigenlijk ook het liefst een no-date, maar dan blijven volgens mij alleen de Militaire modellen over. Dus misschien dan toch maar de 1521 Full Luminous Militaire.

4 likes

Je kiest niet zo snel verkeerd bij een 1521 is mijn bescheiden mening. :cowboy_hat_face: Maar leuk dat je er naar een op zoek gaat! Hou je Chrono ook al een beetje in de gaten? Het particuliere aanbod is soms best gunstig geprijsd. Maar dan moet je soms wel een beetje geduld hebben.

Dit is mijn as-is 1521 collectie. :laughing:

8 likes

Dan heb je de 1521 ucb xhronofactum, die is ook wel geslaagd

2 likes

5 likes

Die staat inderdaad ook op mijn radar! Heel mooi model.

1 like

Das opzich wel makkelijk want dan blijven er al een stuk minder over :grin: :+1: (zoals inderdaad de militaire (hoewel die dan wel weer blasted mag :crazy_face:) en de UCB die @Tech-neut aanhaalt)

3 likes

Ja die is wel gaaf! Ben je meer fan van bracelet of rubber strap?

5 likes

Bij een Squale vind ik rubber beter passen, zijn toch een beetje sportieve modellen.

3 likes

Als je voor de 1521 MM gaat, dan is een stalen band wel een mooie aanvulling, voor in de winter.

Het is alleen geen No-date.

11 likes

De mm toont erg volwassen en mooi op bracelet, als de zomer voorbij is dan gaat ie erop

3 likes

@Spollie
Nog een paar plaatjes veur oe

10 likes

Of een bronzen. (Weer takkeweer hier…)

5 likes