Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Goed om te horen! Ja, wij hebben een toptijd gehad!

De kaarten worden weer opnieuw geschud. Ik merk dat ik ook weer een beetje onrust ervaar, wat betreft de horloges. Weet nog niet helemaal welke kant het op gaat. Maar we gaan het zien. :wink:

5 likes

Ohjee :yum: Deel je gedachten eens met ons? Misschien kunnen we je helpen. :joy:

5 likes

Hulp wordt altijd gewaardeerd. Maar ik hoor hier op HF, gek genoeg, zelden: “Koop nou gewoon maar even niets. Het is even goed zo.” :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar o.k., here it goes.

Kijk, op iets langere termijn moet er nog een keer een (TAG) Heuer Carrera chrono komen. Lichte voorkeur voor een automaat (vanwege het feit dat -destijds- Heuer aan de wieg stond van de automatische chrono. Maar misschien ook wel een handwinder, omdat TAG Heuer sowieso op stopwatch/chrono/sport-timinggebied een absoluut toonaangevende speler was en is. In het laatste geval zou het dus een vintage kunnen worden. Maar eigenlijk vind ik een nieuw(er) horloge ook altijd wel fijn, omdat het lekker probleemloos is. Maar goed, deze wens parkeer ik dus nog even.

Voor nu, hmmm… Idk, er gaan verschillende horloges door m’n hoofd:

• een mooie GMT/duiker, a la de Squale SUB39 GMT;
  • de nieuwe TAG Heuer Formula 1 solar;
  • een Doxa 200T (ja, toch af en toe naar aan 't gluren :blush:)
  • misschien toch nog een (semi-)vintage (TAG) Heuer duikertje (omdat ik die zo leuk vind);
  • of misschien even helemaal niks, omdat ik er gewoon niet echt uitkom en zeker niks nodig heb.

Sowieso wil ik dan m’n twee laatste Seiko’s verkopen. Maar eigenlijk heb ik niet zo heel veel zin om daar weer tijd en energie in te steken. Nou ja, ik weet het dus gewoon effe niet. :person_shrugging: :thinking:

7 likes

Wat een herkenbaar verhaal zeg, alleen 200t moet 300t zijn , verder weinig kooplust hier maar wel naar horloges kijken, Glycine, Mido , Tag Heuer, Zelos Pffff, beter niet doen. Beter genieten van wat ik heb.
Vandaag weer een wissel. Rosekapje gaat het worden en Maria militaire even poetsen voor die de doos ingaat

Goede morgen by the way :wave:

12 likes

Bovenaan je lijstje, in de kleur die jij wil, bij de dealer die jij wil :wink:

https://www.q-watches.com/product/squale-sub-39-gmt

4 likes

De 2 Seiko,s inruilen dan krijg je nog geld toe :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat zou mooi zijn. Maar verwacht ik toch niet. :sweat_smile:

2 likes

Had er exact zo een. Eerder dit jaar verkocht. Is idd de mooiste Onda-uitvoering en een van de mooiste 1521s, vind ik ook. Succes met de zoektocht!

3 likes

Ik vond 'm heel mooi. Maar ik had drie 1521jes, op dat moment en de Onda droeg ik in praktijk verreweg het minst. En ik had funding nodig voor een ander horloge. :person_shrugging:

3 likes

Graag gedaan! Goeie advertentie vooral ook, fijn om dat filmpje erbij te hebben. Gaf een goed beeld van die zwarte in ieder geval.

En met die Onda kun je ook niet fout gaan! :grin:

2 likes

#SummerVibes :sunglasses::sunny::cherry_blossom:

Proost, mannen! Op een mooi weekend!:beers:

16 likes

5 likes

Vond hem in eerste instantie niks, bij nader inzien…….

1 like

Ik vind dat logo juist wel wat hebben.

4 likes

Haha nee zeker niet, ben gekke pepke nie :crazy_face: :joy:

2 likes

Was ie maar een knaak…

2 likes

Ik ook niet en bij nader inzien op you Tube iets minder niks dat wel, maar laten we eerlijk zijn., het is zwaar overpriced voor wat het is en ook niet echt bijzonder wb horloge. De Corallo het zelfde Laken en Pak… ik hoop niet dat Squale die kant op gaat :thinking::grimacing:. Ze kunnen de 1521 best nog verder uitmelken… kijk maar naar Omega met de speedmaster fois. En als ze geen inspiratie hebben bij Squale dan moeten ze hier in de kroeg maar eens aan de bel trekken :smile:

5 likes

Of mag ik dat hier niet zeggen :thinking:

1 like

Klopt, maar is wel een leuk ding.

3 likes

Wij, hier in de Squale kroeg, zijn eigenlijk een soort unofficial promotie- en ontwikkelingsafdeling van Squale. Ik bedoel, dagelijks spammen we de hele boel plat met geweldige plaatjes, enthousiaste verhalen en een berg gezelligheid, onder het genot van een koffie of biertje, waarmee we al heel wat mensen geinfluenced hebben. Én vorig jaar hebben we nog de mooiste 1545 tot nu toe ontworpen. Just sayin’… :person_shrugging: Ik verwacht eigenlijk binnenkort telefoontje van Andrea Maggi, himself, :phone: waarbij hij ons hier vraagt om hulp of in ieder geval hartelijk bedankt voor alles wat we voor het merk gedaan hebben. Ja, toch?! :wink:

7 likes