Vandaag even deze. Een hele tijd ‘kwijt’ geweest. Maar gisteravond, bij toeval, weer gevonden. Zat keurig in een koker in een tas. Dit is het horloge waarmee mijn passie voor horloges echt begon. Mijn allereerste ‘echte’ horloge, van het merk waar ik, naast Squale natuurlijk, nog steeds erg gek op ben. Mijn TAG Heuer 1500, door mij nieuw gekocht in de early '90s.
Ik kwam deze tegen op uhrforum (plaatje gejat). Gaaf ding. Nergens te koop uiteraard. Schijnt een zeer gelimiteerde oplage te zijn een flink aantal jaren geleden.
Ah en ik kwam ook deze advertentie tegen. Het horloge is allang verkocht maar de verkoper heeft een filmpje toegevoegd van het horloge (laatste in de fotorij). Gaf me eindelijk een goed beeld van de secret squale. https://www.watchuseek.com/threads/squale-50atm-super-squale.5620200/
Mooi ding. Nu ben ik ook wel benieuwd naar de blauwe. Was er hier niet iemand die allebei heeft?
Ik heb ooit de Azzurro gehad, van deze Onda-serie 1521 en ik dacht dat ik alle kleuren toch wel kende. Maar deze heb ik dus nog nooit gezien! Wat is dat een soort oranje/rood/zalm? Leuke vondst!
Ja, zeker. Ben ook even kwijt wie dat nou precies was. Maar diegene zal zich ongetwijfeld snel melden, hier in de kroeg! Een dag niet in de Squale kroeg geweest, is immers een dag niet geleefd!
Thx, die staat bij mij nu toch ook weer op m’n lijstje. Ik heb m’n no-date eis maar laten vallen. Dus het zal gaan tussen de UCB, de Secret Squale of de Full Luminous.
Ik merk dat ik me bij Squale wel een beetje erger aan de grote verscheidenheid aan modellen, speciale edities, gelimiteerde oplages, etc. Je zou zeggen dat er geen normale Squale wordt verkocht. Dat maakt de zoektocht naar de voor mij ‘perfecte’ Squale wel lastiger.
Ik vind de Squale 1521 Sole Cascante Edition ook heel mooi trouwens, met die wijzerplaat die eruit ziet alsof je onder water bent. Maar wederom limited edition en uitverkocht
Ik vind dat juist leuk en het unieke van Squale.
De speurtocht naar speciale modellen., alleen je moet niet proberen om alle modellen te willen kopen, hebben want dan blijf je bezig.
Die ene perfecte Squale voor jou is natuurlijk wel wat uitdagender om op te zoeken…