Begrijp dat je, als je nog niet zolang met het merk bezig bent, af en toe door de bomen het bos niet meer ziet. Maar ik vind het eigenlijk wel gaaf, lekker wat variatie en erg leuk om af en toe weer een ‘nieuw model’ te ontdekken en/of zelf(s) op de kop te tikken.
Dat is inderdaad een topper en wordt waarschijnlijk gewoon weer bijgemaakt, stuur maar een mailtje en vraag het maar.
Afgelopen maand waren ze ook op en weekje later waren er weer 4 , die nu dus ook weer op zijn.
Zeker niet @TagEd !
Lekker speuren kijken lezen en ontdekken. Ik moet alleen oppassen dat ik in mijn autistische perfectionisme verzameldrang niet doorslaat.
Het is namelijk wel mn bedoeling dat ik rouleert en mn horloges ook draag. En dat ik een afwisselende collectie heb.
Waarschijnlijk ga ik in de toekomst naar bijna Squale only verzameling icm 2 High end Watches. Ik ben erg gecharmeerd van de Longines Spirit Zulu titanium 39mm en ben ook aan het kijken bij Tag Heuer Carrera., maar dat is serieus geld voor mij en lange termijn planning. Misschien komt het er wel helemaal niet van maar dan heb ik wel voorpret gehad en dat hoort ook bij de hobby. Verder vind ik het ook leuk om het juiste bandje bij het horloge te vinden. Niet onbelangrijk! Die combinatie kan het horloge maken en breken.
Tot zover mijn preek
Geweldige set, man! Een beetje een ‘1521-museum’. Hoewel ik dan zelf nog wel een pvd-versie, zoals die van @Petteflet , erbij zou willen en een full-lume. Wil je verder niet aanzetten tot het kopen van nog meer 1521jes, natuurlijk. Maar zou wel leuk zijn!
Tsja @Royce wat jij hebt is een unieke verzameling! Dat kan je haast niet in roulatie dragen. Maar prachtig om te bekijken!
Eigenlijk was de tijd te kort en de collectie te veel om het allemaal eens goed te bekijken bedacht ik me toen ik thuis was .
Ik focus me ook op de 1521 , vanwege de kast en en de maat., maar ik zit op al tegen de hfle aan te hikken zolang als die er is en heb recent ook een mooie rooie 1545 gespot, en ik denk dat er tzt wel een titanium Marina militaire komt, die blauwe gloed op het glas vind ik ook erg gaaf! Maar dan moet de titanium Oris aquis het veld ruimen., iets met overlap…
Titanium 1521 bedoel je dan he? Dat is ook een beetje mijn hoop. Lijkt me heel tof bij dit model. Het liefst in Grade5 waardoor ze net iets meer mogelijkheden hebben in de afwerking.
Die ja., is die niet in grade5 titanium? De Oris heeft ook heel snel krasjes en daar wordt ik echt niet vrolijk van
Maar die sandwich dial icm de wijzers en blauwe gloed
Toevallig waren het de pvd-variant en de Milk White die samen met de gepolijste blauwe het veld hebben geruimd. Oh wacht, en de matte Militaire was ik nog vergeten!
In hoopvolle afwachting van de Passion Red had ik de 1521s naar deze horlogedoos verplaatst, alleen is er dus nu een storend lege plek ontstaan, want het lijkt er sterk op dat die toch niet gaat komen. Schreeuwt om opvulling, maar ben nog aan het dubben over welke dan - en eigenlijk ook geen haast. De full orange dial staat al een tijd op de longlist, maar misschien toch een gepolijste militaire?
Zou je hier misschien eens een paar goede fotos van willen maken vanuit verschillende hoeken en afstanden? Liefst ook met buitenlicht. Het is zo moeilijk om een goed beeld van dit horloge te krijgen en ik ben er wel heel benieuwd naar.
Voor dit specifieke plekje moet het echt wel een 1521 zijn. En naast mijn Master, Matic en 2002 ben ik ergens ook wel voorzien in de categorie ‘overig’, tenzij er echt een niet-te-missen-weggeef aanbieding voorbij komt.