Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Dit is trouwens wel met stip m’n favoriet geworden!

17 likes

Ook mijn favoriet…

4 likes

FTFY. :sunglasses:
Staat op mijn to do lijst, maar wordt wel pas na september. Eerst alle vakantievreugde voorbij laten gaan en ik ga zelf pas in september.

Minion_Beacjfun

8 likes

Maakt niet uit. Is prima. :person_shrugging: Wordt zeker gezellig! Nu al zin in! :partying_face: Denk ook wel druk bezocht. Is bij jou thuis toch, @junior ?
Big Party GIFs | Tenor
:wink:

3 likes

Na 3 maanden is mijn Squale gelukkig weer terug. Net voor mijn vakantie. Bij een ongelukkige buiteling raakte de bezel eerder dit jaar beschadigd. Ik heb in totaal 14 mails gestuurd naar Squale, waarvan er uiteindelijk 2 beantwoord werden. De eerste mail die ik terugkreeg was een aanbod om een nieuwe bezel te kopen en de tweede was een betaallink. Dus snel betaald en daarna meer dan een maand weer volledige radiostilte (…ik had bijna PayPal gevraagd het geld terug te storten) totdat DHL me ineens berichten ging sturen dat ze onderweg waren met een pakketje vanuit Zwitserland. (DHL overdoet dat: Zij hebben me in totaal 17 mails gestuurd in 5 dagen om me op de hoogte te houden van de status van het pakket :rofl:. )

Het pakketje bevatte niet alleen een nieuwe bezel, maar een hele nieuwe kast inclusief glas :exploding_head:! Ed Schouten van TimeFix heeft snel (en tegen een schappelijke prijs) de boel overgezet en getest op waterdichtheid. Ik kan weer zwemmen op vakantie :partying_face:! Blij.

Korte samenvatting : Support-ervaring bij Squale kan beter (understatement) maar uiteindelijk heb ik wel meer gekregen dan ik waar ik om gevraagd had. Wat ik me afvroeg: ben ik de enige die een dergelijke ervaring heeft met support van Squale?

17 likes

Bedoel je dan de slechte en trage reactie… of dat je meer krijgt dan waarom je had gevraagd? :joy: Want dat eerste heb ik wel al heel veel gehoord.

Maar super dat het uiteindelijk helemaal goed is gekomen en je weer een 100% Squale heb. :sunglasses:

3 likes

Dat eerste eigenlijk… :sunglasses:
En alles is inderdaad goed gekomen. Heel fijn horloge voor op vakantie!

3 likes

14 likes

Hey, mooi dat 't allemaal allemaal goed afgelopen is! En ja, ik heb ook wat moeizame communicatie gehad met Squale, ooit. Maar door tussenkomst van onze favoriete AD is dat uiteindelijk heel goed afgelopen, ook.

Trouwens, @Spollie , is dit niks voor jou? Mooie prijs voor een ongedragen exemplaar en bij onze huisdealer. Dus dat zit ook helemaal goed!
Squale 1521 Full Luminous Militaire
https://www.q-watches.com/product/squale-1521-full-luminous-militaire

10 likes

Nog even voor de zekerheid @SSFS , ik bedoel: veelal tegen het zwart aan.

1 like

Goeie avond mannen! Wat een gezelligheid hier in de kroeg :beers:
1 klikje naar links natuurlijk :smile:

14 likes

Hahahaha… Ik werd zojuist verrast. Er was post. Dat krijg je ervan als je je adres doorgeeft :joy:.

@louis had gelijk.

Wat een rommel.

Zometeen maar weer lekker terug op de zwarte band. Die had ik er de hele dag al op zitten.

14 likes

En dan maar gedaan wat @louis gedaan had moeten hebben

Zelden zulke bagger gezien. Regelrecht uit de kelders van ali.

Bedankt @louis

:chestnut: (eikel icoontje hadden ze niet :wink:)

7 likes

Er is iig een betere onderweg…
Duurt wel lang dat wel :grimacing:
Maar komt goed

2 likes

Met dank aan @royke74 heb ik de band en een losse gesp gevonden :+1:.
En @PeterLC doet een inspectie wat er loos is.
Wat een heerlijk forum :pray:

5 likes

Regel 1, regel 2 hoeft niet.
Steek die maar in je zak @fredpanarai1 :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

4 likes

Moet ie niet bij het asbest?

2 likes

Bij het plastic in de kliko

3 likes

Weet je wat dat kost tegenwoordig? Hopen dat ze het niet merken zo. Die boetes wil je ook niet.

2 likes

Nu is het natuurlijk de vraag, linker of rechter zak. Maakt bij mij heel veel uit🤪

3 likes