Rugzak?
Of laat directeur Assie de knoop doorhakken😜
Het wordt steeds gekker hier heb nu een spreekverbod gekregen van Assie. Mag alleen nog ja of nee knikken🤬
Wijze beslissing van Assie:joy:
Misschien is de OG dan ook de beste keuze, om mee te beginnen
Eerlijk waar, dit is misschien niet de spannendste 1521, maar toch wordt ik iedere keer blij als ik deze om heb. En nog helemaal geen twijfel om hem weg te doen.
Ik ben megafan van deze uitvoering!
Kan je oneindig met straps combineren!!
Ook weer terug? En goeie tijd gehad?
Ja, da’s wel het fijne aan op vakantie gaan met één of twee horloges: als je terugkomt, heb je opeens al die horloges waaruit je weer kunt kiezen!
Eindelijk
Zeker, mooi land Kroatië (waren er nog nooit geweest) jullie ook?
Ja lekker we gaan ze gewoon een voor een af, kijken of de gevoelens nog hetzelfde zijn als voor de vakantie
Goed om te horen! Ja, wij hebben een toptijd gehad!
De kaarten worden weer opnieuw geschud. Ik merk dat ik ook weer een beetje onrust ervaar, wat betreft de horloges. Weet nog niet helemaal welke kant het op gaat. Maar we gaan het zien.
Ohjee Deel je gedachten eens met ons? Misschien kunnen we je helpen.
Hulp wordt altijd gewaardeerd. Maar ik hoor hier op HF, gek genoeg, zelden: “Koop nou gewoon maar even niets. Het is even goed zo.”
Maar o.k., here it goes.
Kijk, op iets langere termijn moet er nog een keer een (TAG) Heuer Carrera chrono komen. Lichte voorkeur voor een automaat (vanwege het feit dat -destijds- Heuer aan de wieg stond van de automatische chrono. Maar misschien ook wel een handwinder, omdat TAG Heuer sowieso op stopwatch/chrono/sport-timinggebied een absoluut toonaangevende speler was en is. In het laatste geval zou het dus een vintage kunnen worden. Maar eigenlijk vind ik een nieuw(er) horloge ook altijd wel fijn, omdat het lekker probleemloos is. Maar goed, deze wens parkeer ik dus nog even.
Voor nu, hmmm… Idk, er gaan verschillende horloges door m’n hoofd:
- een mooie GMT/duiker, a la de Squale SUB39 GMT;
- de nieuwe TAG Heuer Formula 1 solar;
- een Doxa 200T (ja, toch af en toe naar aan 't gluren
)
- misschien toch nog een (semi-)vintage (TAG) Heuer duikertje (omdat ik die zo leuk vind);
- of misschien even helemaal niks, omdat ik er gewoon niet echt uitkom en zeker niks nodig heb.
Sowieso wil ik dan m’n twee laatste Seiko’s verkopen. Maar eigenlijk heb ik niet zo heel veel zin om daar weer tijd en energie in te steken. Nou ja, ik weet het dus gewoon effe niet.
Wat een herkenbaar verhaal zeg, alleen 200t moet 300t zijn , verder weinig kooplust hier maar wel naar horloges kijken, Glycine, Mido , Tag Heuer, Zelos Pffff, beter niet doen. Beter genieten van wat ik heb.
Vandaag weer een wissel. Rosekapje gaat het worden en Maria militaire even poetsen voor die de doos ingaat
Goede morgen by the way
Bovenaan je lijstje, in de kleur die jij wil, bij de dealer die jij wil
De 2 Seiko,s inruilen dan krijg je nog geld toe
Dat zou mooi zijn. Maar verwacht ik toch niet.
Top! Dank je wel voor deze snelle actie.
Ik denk, afgaande op jouw foto’s en het filmpje van advertentie dat ik niet voor een secret squale ga. Wat ik wel in de gaten ga houden is of deze misschien ergens een keer voorbij komt.
Foto gejat van @Mipnick
Gaat misschien een longshot worden maar van alle glimmende 1521’s vind ik dit toch wel de mooiste.
mochten jullie er eentje weten…
Had er exact zo een. Eerder dit jaar verkocht. Is idd de mooiste Onda-uitvoering en een van de mooiste 1521s, vind ik ook. Succes met de zoektocht!
Ja ik zag dat er meerdere op het forum hebben rondgezworven. Grappig hoe ik met regelmaat horloges wil nadat ze allemaal verkocht zijn op het forum.
Waarom heb je hem weggedaan?
Thanks!
Ik vond 'm heel mooi. Maar ik had drie 1521jes, op dat moment en de Onda droeg ik in praktijk verreweg het minst. En ik had funding nodig voor een ander horloge.