Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Graag gedaan! Goeie advertentie vooral ook, fijn om dat filmpje erbij te hebben. Gaf een goed beeld van die zwarte in ieder geval.

En met die Onda kun je ook niet fout gaan! :grin:

2 likes

#SummerVibes :sunglasses::sunny::cherry_blossom:

Proost, mannen! Op een mooi weekend!:beers:

16 likes

5 likes

Vond hem in eerste instantie niks, bij nader inzien…….

1 like

Haal dat logo eraf en het is een leuk ding!

@VriesKou heb je die besteld?

5 likes

Ik vind dat logo juist wel wat hebben.

4 likes

Haha nee zeker niet, ben gekke pepke nie :crazy_face: :joy:

2 likes

ja maar jij koopt ook knaak ali bandjes voor veel te veel geld… dus ja… :sweat_smile: :face_with_peeking_eye:

Gelukkig! dacht even dat je gekke pepke was… :wink:

3 likes

Was ie maar een knaak…

2 likes

Ik ook niet en bij nader inzien op you Tube iets minder niks dat wel, maar laten we eerlijk zijn., het is zwaar overpriced voor wat het is en ook niet echt bijzonder wb horloge. De Corallo het zelfde Laken en Pak… ik hoop niet dat Squale die kant op gaat :thinking::grimacing:. Ze kunnen de 1521 best nog verder uitmelken… kijk maar naar Omega met de speedmaster fois. En als ze geen inspiratie hebben bij Squale dan moeten ze hier in de kroeg maar eens aan de bel trekken :smile:

5 likes

Of mag ik dat hier niet zeggen :thinking:

1 like

Klopt, maar is wel een leuk ding.

3 likes

Wij, hier in de Squale kroeg, zijn eigenlijk een soort unofficial promotie- en ontwikkelingsafdeling van Squale. Ik bedoel, dagelijks spammen we de hele boel plat met geweldige plaatjes, enthousiaste verhalen en een berg gezelligheid, onder het genot van een koffie of biertje, waarmee we al heel wat mensen geinfluenced hebben. Én vorig jaar hebben we nog de mooiste 1545 tot nu toe ontworpen. Just sayin’… :person_shrugging: Ik verwacht eigenlijk binnenkort telefoontje van Andrea Maggi, himself, :phone: waarbij hij ons hier vraagt om hulp of in ieder geval hartelijk bedankt voor alles wat we voor het merk gedaan hebben. Ja, toch?! :wink:

7 likes

Daar ben ik het niet mee eens :wink: volgens mij is de Corallo wél een heel bijzonder horloge in deze tijd (met echte oude kast etc.).

Kan je hem nog steeds overpriced (en/of lelijk) vinden maar ik vind die prijs in ieder geval een stuk beter te verantwoorden dan deze premium op een 1521 met alleen een stempel op de plaat (oké en een lekker kleurtje bezel).

2 likes

Moguh!

21 likes

Daar moet ik je toch wel gelijk in geven.,
Maar ik vind m raar, net n kinder horloge met een niet matchende kwa proporties strap voor een veeel te hoge prijs. Wordt alleen aan een klein select groepje mensen verkocht en dan is het klaar…

Maarrr, goede morgen mensen, weekend! Geniet ervan :sunny::beers::wine_glass::grinning:

Plaatje voor de sfeer

17 likes

Slechte foto :disappointed: buiten genomen… mn telefoon schiet echt tekort, nog 1 poging binnen

20 likes

Deze is echt zo mooi. Die roze wijzerplaat. Poeh!

2 likes

Thanks Wepp , vind m zelf ook erg geslaagd en roze moet kunnen in dit genderneutrale tijdperk

4 likes

Precies! Een tijd naar gekeken. Uiteindelijk een The Citizen Chronomaster gekocht (inmiddels weer verkocht). Wie weet komt ie er ooit nog haha.

1 like