Dat is wel heel wat anders hè! Maar ook wel mooi, Titanium…
Dat en sowieso, heerlijke mediterranean vibe, geeft dit horloge. Daarnaast, een beetje kerel rockt gewoon een roze horloge, toch? Nou zijn Squaledragers überhaubt niet van die onzekere types.
Buongiorno, trouwens!
De hfle is voor de tachtigste keer van mn pols af gevallen, pinnetje bij end link laat steeds los.
Nou wordt voorlopig enkel op rubber of nato dragen dan. Gaat nu alleen lastig omdat ik met vakantie ben
Loctite 243 should do the trick.
Thnx das wellicht een goede tip idd
Ik heb de originele stalen band er echt met de grootst mogelijke moeite af weten te halen. En krijg hem er nu niet eens meer op met een gewone tool. Moet daarvoor denk ik die “pincet-tool” voor hebben.
Had oom moeite om de Squale BOR band erop te krijgenaar dat lukte uiteindelijk toch nog…
Het is een kwestie van techniek, denk ik. En er is niet alleen maar 1 juiste techniek…
Ik beplak de lugs aan de boven en onderkant met scotch tape, leg de kast ondersteboven zodat de Case back aan de bovenkant zit.
Dan leg ik de endlink er recht in, duw ik de pin aan 1 kant naar binnen en druk ik aan die kant, de endlink iets naar beneden zodat de pin blijft vastzitten. Vervolgens druk ik de andere kant van de pin in en kan ik de endlink doorduwen, zodat beide uiteinden van de pin in hun gaatje klikken.
En dan vol spanning hopen dat hij het gaatje niet mist en dus aan de andere kant eruit springt (met alle gevolgen van dien…) ik blijf dat toch altijd spannend vinden!
Toevoeging: laatst bij de marinemaster sloot het originele rubber toch niet zo mooi aan… moest ik het rubber wat vervormen terwijl ik hem in de gaatjes probeerde te mikken. Wel gelukt zonder problemen, maar man man man. Spanning ten top.
Ik heb de pincettool en 2 tangen en ik doe het met de vork , het is een slag zegmaar. Wel afplakken!
Oo, ik zie een goed verhaal van kleine Gup
Wat een snelle reacties mannen! Ik heb nog een toevoeging bij m’n vorige reactie gedaan. Normaliter met staal past het altijd wel. Maar rubber is soms echt ruk als die mooi aansluit op de kast.
Zorgen dat ie in het gaatje zit en de andere ook tussen de lugs plaatsen.
Dan met duim en wijsvinger zorgen dat ie er niet tussenuit schiet en met een beetje bewegen het pennetje in het gaatje wiebelen
Kan ik ook wel gebruiken wie sponsort mij?!
Lekker wat Squale luistervoer, voor op de zondag.
Een podcast, waarin Squale-eigenaar en -CEO Andea Maggi te gast is.
Enjoy en fijne zondag!
Dat is een mooie hoor. Geniet er van!