Toen ik dat zo omrekende; meer dan een nieuwe explorer (of een 1521 per 1,5 dag
) stukgeslagen op 3 weekjes Kroatië, dacht ik juist ‘ik ga gewoon nooit meer op vakantie’ ![]()
Ik heb inmiddels vaker gehoord dat Kroatië zo duur is geworden.
Toen mijn vrouw en ik in 2019 gingen was het nog voor twee 1521’s, voor 3 weken.
Was wel een eigen tentje hoor. ![]()
Ik weet niet wat een kampeerplek er zou kosten maar de ‘stacaravan’ (eigenlijk meer een huisje/cottage, de jongste was nog zwáár verdrietig ‘want het was geen caravan’
) die wij hadden was €465 per nacht (en dan moet je nog eten, drinken etc.)
![]()
Das duur
Vond ik ook ![]()
Onze oudste had ook wat vriendinnetjes gemaakt (een gezin met meisjes) die heette: Emma-Sophie, Coco-Aimee en Lilly-Rose (en ze mocht geen ‘Emma’ zeggen) ![]()
Zo is het, man! Je leeft maar een keer en je weet nooit wanneer het afgelopen is. Dus, zoveel mogelijk genieten! Wat betreft horloges, ja leuk. Maar er zijn gewoon belangrijkere dingen. ![]()
Oh dat is echt wel heel duur! Dan vind ik het nog dapper dat je 3 weken bent gegaan haha.
Voor 200 euro per nacht mag je m’n tentje lenen?
Dan zet ik hem nog voor je op ook! ![]()
Krk, Kroatië. 2019, een heel relaxed leven.
Als @Petteflet hem ook weer voor je afbreekt, dan zou ik het doen @vrieskou, kost hem meteen 2 retourtjes. Of nog meer als hij blijft.
Mja, gaat hij dan in het midden liggen? ![]()
Hoe warm was het nu ook alweer in Kroatië? 35 graden? ![]()
Ik zet ‘s morgens ook lekker koffie, onbeperkt. We hadden altijd de Nespresso machine mee. ![]()
Krijgen we nu een eigen munt in de kroeg?
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey @TagEd, onze Kastelijn, wat kost een een cola zonder ijs in Squale valuta? ![]()
Eén secondewijzer? ![]()
Voor een Squale kun je heel wat colaatjes bestellen, bij mij. ![]()
En dan is de eerste cola zeker ook nog eens gratis… ![]()
Voor jou wel. ![]()
Bij mij ook want ik drink die troep niet……![]()
staat prima, vind alleen het horloge wat flets nu. in totaal vind ik dat er mooiere combinaties zijn.
En welke zijn dat dan?