Ik vind deze band anders ook top staan zeg!
Nou ik ben eigenlijk helemaal niet van de Natos maar nu heb ik m verbouwd naar single pass en dat zit toch wel erg lekker!
Verder is het een mooie kwaliteit,kleur en staat inderdaad goed.
Zie de foto’s hoe die nu zit., dit vind ik wel netjes.
En we hebben nu toch nog een single pass dus het Nato bescherming verhaal voor als een veerpen het begeeft is nog steeds van toepassing
Kortom, hij blijft nog even
Potverdorie zeg. Was even 2 dagen niet in de kroeg geweest. 200+ berichten bijgelegen geloof ik. Of zo voelt het in ieder geval .
Heb je mazzel bijna geroyeerd
Nou voor mn gevoel stonden de eerste 2 poten van mijn barkruk hier al over de drempel richting uitgang!
Hallo hallo, je hoeft je barkruk niet mee naar buiten te nemen. De kroeg heeft net een vergunning gekregen voor een buitenterras en die staat al met tafels en stoeltjes.
Anders wordt het zo druk binnen, en nu hebben de rokers ook wat meer vrijheid.
En dan? Squale binnen andere (leuke) horloges buiten
Nee, daar kan ik niet tegen, hoor!
Morgen meer, vandaag geen tijd meer om te klussen aan de band. Nog wat gezelligs op de planning staan vanavond.
Ik kwam langs deze post op WUS uit 2012. Wel jammer dat dat boek er nooit is gekomen. En veel informatie over tekeningen of andere interessante details ook niet. Dat is bij Doxa bijv. veel meer.
Das in ieder geval een oude 1545
Zit je in de speel en kleurhoek, Ed?
Nee joh, psychologische test.
Is geprobeerd maar hij wil er blijven slapen.
Heeft ook zij pyamaatje meegenomen……
Ik vind 3x Squale 1545-jes teveel van het goede. Ik zit eraan te denken om twee ervan weg te doen.
Welke zouden jullie wegdoen. Ben benieuwd naar de rationale achter keuzes. Doen we over een paar dagen wel een polletje
De squalesub. Simpel omdat ik die wel wil
Nu de echte keus, ik zou de witte weg doen de hfle en de sub zijn imho mooier