Linksboven (mijn vrouw zegt Dibs)
Edit: de witte dus
Oh, dat boek zou ik sowieso, direct, ongezien kopen!
Weet je, dat lijkt me best gaaf, om eens een nachtje in zo’n IKEA-showroomwoning te blijven slapen. Is dat gek?
Nee hoor. Lijkt me ook wel eens lekker. Ben alleen allergisch voor nieuw ongewassen beddengoed….
Laten we gewoon meteen
doen!
Er gaan er dus twee weg. Welke moet blijven?
- De witte; die is heerlijk zomers en zie je heel weinig!
- De 1545 ‘Submariner’; zo moet een duiker eruit zien!
- De HFLE; die is pas echt uniek en wow, die sunburst!
Je weet zeker dat die op de nominatie staat om weg te gaan? Echt een mooi model.
Ja hij mag wel weg , Denk ik… krijg je deze Nato en de Summit rubber erbij
Zonde, man! Komt er nog een andere Squale voor terug?
Nee nu fe niet. Doos zit vol en een Hgp incoming
Vandaar…
Ja, mijn vrouw en kinderen zeggen altijd dat mij nooit iets opvalt. Dus je moet me even helpen. Wat is er aan de hand/gebeurd?
Net als vast velen van jullie krijg ik mailouts van Gnomon (zelfs al heb ik er nog nooit wat van besteld, immers met import krijg je kosten en soms complicaties). Dat gezegd, deze Squale Tributo Black viel me gelijk op. Het is niet mijn genre of stijl, maar ik kan wel een mooi horloge herkennen ook als het mijn ding niet is. Vervolgens was ik enorm verbaasd dat ze aangeven dat de wijzerplaat engine turned guilloché is. Met een korting van 20% en misschien nog welkomst korting, kom je zo rond de 1500 euro uit (voor taxes, neem ik aan). Dat maakt het dan wel een van de meest betaalbare handgemaakte guilloché horloges die ik ooit zag. En opmerkelijk genoeg is het geen dress watch. Wat zegt de Squale-crowd hier verzameld hierop? Kraam ik onzin uit?
https://www.gnomonwatches.com/products/tributo-black-ltd-ed-23pcs
Nope…(nog) niet
De onthulling van mijn NA