Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

:joy::+1:

17559836385055683324054338930631

6 likes

17501008237851193623009741001326
@Kleine_gup_in_grote_oceaan

6 likes

Uhm, ja. Weliswaar niet bij mij thuis, maar wel thuis… Ergens… :joy:

Nee hoor, ik was samen met vrouwlief, die de hele dag in de zon heeft gezeten, en mensen heeft gekeken.

Nu samen op de bank en net nog een lekker bakkie koffie gedaan.

3 likes

Nee, @n_visser en @AFS, ik ben echt broodnuchter.

Ik wil morgen evt. de Dutch mega ride out gaan rijden. Dat is onmogelijk als ik vandaag naar de getver zou gaan. :joy::joy::joy:

2 likes

Net terug van een verjaardag. :birthday:
Nu even kijken wat ik allemaal gemist heb hier.

Kwam onderweg @Kleine_gup_in_grote_oceaan nog tegen. Die woont hier vlakbij, kwam net terug

en hij was helemaal

:face_with_spiral_eyes: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

:joy::joy:

4 likes

Nee, dit heb ik handig gedaan!
Vanavond de B om de pols zegt de vrouw tegen me, kan ik je Squale niet om. Die ben ik natuurlijk kwijt. Zomers bandje er om. Man man man…

13 likes

Niet de allerslimste move. Zo ben ik een keer een SKX kwijtgeraakt. :grimacing: :sweat_smile:

YARN | Well, that was really a stupid thing. | Seinfeld (1989) - S07E08 The  Pool Guy | Video gifs by quotes | 8a385471 | 紗

6 likes

Morning amigos!

18 likes

Das toch leuk! Doe mij ook zo n vrouw :smile:

4 likes

Morning Amigo :wave:
Morning allen,

Ik heb gisteren dus de Mm afgeleverd aan David,
Prima verlopen, gelijk even over de horloges -reis gekletst , als Hf veteraan en nieuwkomer.
Toeristische route terug gereden langs Kinderdijk. Prima dagje :slightly_smiling_face:
Plaatje voor de sfeer,

17 likes

Prima dagje idd. :+1: Ik stond flink in files op de terugweg btw…dus enigzins weer in balans met jouw heenreis. :grinning:

Ik vind jouw Squale heerlijk. :ok_hand: (maar dat weet je van mij ondertussen :wink:)

6 likes

Mooi dat je er blij mee ben!
Ik kreeg soort spijt toen ik m van een afstandje op jou pols zag. Het is een serieus mooi horloge!

4 likes

Haha ja. Ps ik doelde eigenlijk op de Squale om jouw pols. :wink::sweat_smile:

3 likes

Ooohh , ze zijn beide mooi en totaal verschillend. Dat vind ik dus het leuke van Squale.
Maar dat wil niet zeggen dat andere merken dat niet hebben…

3 likes

Die opgelegde indices zijn heerlijk! :ok_hand:

21 likes

Ligt perfect op de pols :blush:

14 likes

Gotta love the Von Buren case! :heart:

2 likes

Louisje heeft kennelijk weer zitten suffen maar wat voor uitvoering is dit dan?

2 likes

(Nog steeds) ff geen Squale

Ik heb al zitten gluren naar een Benthos h1 zo gaaf vind ik hem, die is maar 2mm meer in diameter en 3mm lug-to-lug (nog steeds maar 47mm) dus dat zou allemaal prima te doen moeten zijn. Maar wel 16mm dik :dizzy_face: (i.p.v. 11.9).

14 likes