Lekkere aanwinst @Pjottski, veel draagplezier kerel!
Ik vind het meer een Goofy dial en niet echt bij Squale horen.
Hey, but that’s just me.
Gnomon is klantgericht en zelf creatief met taxes.
Lekkere aanwinst @Pjottski, veel draagplezier kerel!
Ik vind het meer een Goofy dial en niet echt bij Squale horen.
Hey, but that’s just me.
Gnomon is klantgericht en zelf creatief met taxes.
Hij is beantwoord hoor
Gefeliciteerd met deze Topper!
Het is een mooi horloge, maar ondergewaardeerd omdat het een beetje van het gangbare Squale afwijkt .
Ik denk dat als je m in het echt ziet dat ie veel mooier is dan op de foto.
Zou zo maar eens kunnen dat ik het daarom beter kan waarderen! Squale is niet echt mijn merk. Ook hier loop ik niet direct voor naar de kassa, naar ik vind het ontwerp goed uitgevoerd, mooie details en afwerking (bijvoorbeeld die geborstelde ceramische bezel met geëmailleerde cijfers en de subdials), de kast heeft nog een haast elegante lijn, en handturned guilloché voor rond de 1500?
Altijd wel trek in, maar geen trek in roulatie binnen m’n eigen collectie of om geld uit het potje te halen.
Koop ik op dit moment liever een goede winddichte motorbroek voor. Man, wat zijn die krengen ook duur.
Helemaal in het motorrijden. Komt goed, niet je Squale’s verkopen voor motor spullen hoor. Kan je ze over een jaar of 2/3 weer terug kopen wanneer de motor wat meer stil gaat staan
Heb deze nog even om:
Ik denk dat als je het horloge in het echt ziet dat het erg mooi is ! Ben het eens met het door jou getypte.
En als je m dan ook nog eens met 20 procent korting en een gunstige invoer kan kopen…
Komt nog bij , slechts 23 van gemaakt en soort van casual chic style.
Ik zal eens kijken op you Tube of ik m kan vinden
Nee, natuurlijk niet!
Als ik het motorrijden en alles er omheen niet had kunnen betalen zonder m’n horloges te verkopen, dan was ik er zeker niet aan begonnen.
Ik denk dat bij mij eerst de horloges zouden gaan en dan pas de motor
Maar gelukkig hoef ik die keuze niet te maken
Daarom een foto van beide
Gelukkig! Lekker toeren dan. Met een Squale om de pols beetje kilometers maken is ook prima.
Nog maar een soort van wat zomerse plaatjes geschoten:
Mooi apparaat, op een heerlijke nato ook. Fijne bandjes/hardware zijn dat!
Thanks! Die bandjes van Bark & Jack zijn subliem Erg jammer dat B&J niet meer verzend naar de EU, omdat het te moeilijk en te lang duurt met alle importregels. Zonde!
Kwam een foto tegen op het Zweedse Squale forum van de laatste Squale release; Sea Sheperd. Ik wilde hem toch even delen.
Ja, ik vind 'm wel cool. Is dit de eerste real-life foto van een eigenaar?
Ja inderdaad. Je kan eens op de site kijken de Zweedse kroeg, ook erg levendig volgens mij. Alleen is het bier volgens mij heel duur in Scandinavië Dus of het net zo gezellig is?
Tip: als je Chrome gebruikt als browser kan je de pagina eenvoudig laten vertalen naar EN of NL.
Leuk! Wist niet dat die bestond!