Eigenlijk vind ik de strap niet mooi staan bij deze
Ik zou er een mooie padded zwarte sailcloth met wit stiksel op zetten.
Kwam vd week het merk North tegen, prachtige sailcloth ala Artem voor een scherpe prijs.
Iets om te onthouden
Heeft de militare nou altijd al een lumed bezel gehad? of is dat een mod?
Geen mod, de nieuwe modellen hebben deze bezel
Is al een enkele keer voorbijgekomen hier.
Ik vind het helemaal niks.
Guilloche op een duiker, dial layout. Het model an sichā¦
Zelfs voor de helft van de helft zou ik hem niet overwegen.
Ik loop er ook niet warm voor. Zelfs -20% trekt mij niet over de streep.
Smaken verschillen Heren. En de smaak van de gemiddelde Squale liefhebber zal het niet zijnā¦
Ik ga hem in ieder geval ook niet kopen.
Tja, die mening is ook mogelijk. Een beetje guillochĆ© op een duiker moet kunnen toch? Wat heb je anders aan zoān ding?
Ik trek die āafgezakteā subdials niet. Maar zelfs vƩƩl duurdere merken maken zich schuldig aan dit soort zwakke designtaal. Hier een Patek Philippe van een bescheiden 88K.
Ieder zān ding. Voor mij is Squale design over het algemeen helemaal niets. Deze werd net interessant en de hand guillochĆ© was een oprechte verrassing. Ik koop liever sowieso iets dressers. Maar die HFLE die ik hier weleens voorbij zie komen vind ik nog geen onaardige duiker.
Gedeeltelijk denk ik dat ik vooralsnog iets minder gevoelig ben voor dergelijke voorkeuren, omdat ik eigenlijk de meeste complicaties mijdt. Ik snap wel wat je zegt, maar zie er niet zoān probleem in. Hoewel het verkleinen van de indices om het mogelijk te maken je dwars zou kunnen zitten. Ik vind dat ook wel net een leuke in toom gehouden quirk.
Yup. Vandaar ook mijn reactie. Ik vind 'm niks. Vreemd mengelmoesje.

Ieder zān ding.
Zeker. Een beetje diversiteit is wel zo leuk.

Ferrovia wordt morgenochtend opgehaald.
En dan door met dezeā¦
Nou eh, congratulazioni dan!
Nou ehā¦bedankt dan

de Ferrovia wordt morgenochtend opgehaald.
Ik zag net dat hij verkocht is. Dat ging rapido!

En dan door met dezeā¦
May I compliment you with your excellent taste?

13 minuten in het blauw zag ik
Thank you my dear man.
Ja ging lekker vlot. Is dan ook een erg leuk model voor een erg leuke prijs.
Voor mij was ie op staal net even iets te gewichtigā¦iig niet wat ik zocht. En dit model is wel juist het mooist op staalā¦dus op rubber oid werd 'm ook niet.
1+1=2 dusā¦weer door.
Niks 13 minuten. Was binnen 1 minuut al een pb van iemand die 'm ook meteen overnam.