Ach, arm beest! ![]()
Nu de SFFL in huis is merk ik wel dan mijn 1521 niet lekker opwindt en dat de kroon toch wat losser zit dan zou moeten. Gelukkig nog garantie. Net even het formulier ingevuld en verzonden op hun website. Iemand ervaringen?
Ja ik, alleen heb ik ook een mailtje gestuurd (over de 2001) en toen moest ik het formuliertje invullen en meesturen. Duurde op zich niet zo lang, er is alleen geen enkele communicatie gedurende het hele traject. Kreeg gewoon ineens een mail dat er een pakket onderweg terug was.
O en, ik zocht nog een keer iets anders als een duiker (en een bandenswapper):
Deze stond al heel lang op het ‘keer proberen lijstje’ ![]()
Ik heb het contactformulier ingevuld op de site. Ben benieuwd of ze daarna mij dan een mail sturen en of ik verzendinstructies krijg. Zal wel verzekerd op moeten sturen o.i.d.?
Die nivada heb ik over getwijfeld, is dat die van het forum? Ben uiteindelijk voor Longines Spirit 37 gegaan ![]()
Veel plezier met je NA!
Heb je die champagne Patrick?
Beide gefeliciteerd met de N.a
Staat m goed Ed! ![]()
Hier mijn horloge van vandaag
Oh nee lukt niet
Sinds gisteren mogen level 1 leden niet meer foto’s laten.
<Hier zou squale 1521 gestaan kunnen hebben >
Nee, een zwarte. Erg mooi, goeie prijs, twijfel wel om hem langs de AD te brengen voor een poetsbeurtje dat ie nog net wat mooier is. Ben benieuwd of brushed delen ook vallen onder polijstbeurt van de kast en band…
???
Trump?
Poetin?
Netanyahu?
Nee hoor
Ayatollah Komijnie
O die!
Heb ik ook vanaf het begin niet vertrouwd. ![]()
Maar rare nieuwe regel…
plaatsen, bedoel je?
Oja zo ging het volgens mij inderdaad, daar had ik alles al beschreven. Toen kreeg ik (vrijwel direct) een mail met: PLEASE SEND WATCH TO … (adres in Italië vlakbij Zwitserland) met de ingevulde formulieren etc (nog een keer dus).
Zou ik wel doen
(is voor eigen rekening overigens en ca. €50 met DHL Express)
Yes, met dank aan @PaulRush die hem in de voor mij perfecte configuratie heeft besteld
(zwarte plaat, witte lume, 39mm)
Daar heb ik ooit de chronograaf van gehad (40mm), ook een mooi ding ![]()
Tuurlijk, gewoon ‘opmaken’ (volgens fabrieks finish) anders heb je te maken met een amateur ![]()
Aha! Dank.
Voor mij is het opgelost waarvoor dank Jur!
Toch ook wel fijn dat er zo snel gereageerd wordt, dank beheerders (mag ook wel eens gezegd worden
)