Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Ja klopt.

Zeker weten!

Dit is interessant :thinking:

5 likes

Oké jongens, raadje-plaatje is voorbij. Dit is de 1521 “BEAMS”. Erg blij dat ik dit exemplaar mocht hebben van @Royce. :clap: En om de deal af te toppen heb ik het “eerste recht” gekregen op zijn overige collectie 1521 “BEAMS”. :laughing: :raised_hands:

Misschien dat ik er nog een NA-topic over ga schrijven en ook naast mijn andere 1521’s ga leggen voor een interessant vergelijk. Misschien van het weekend even voor gaan zitten. :nerd_face:

Vast een paar give-a-ways wat dit horloge uit 2014 zo bijzonder maakt. Het glas op deze 1521 is domed en geeft daardoor een ander effect vanaf de zijkant maar ook van het vooraanzicht.
Deze bezel is dus 3/4 zwart en de cruciale 15 minuten zilver.
En dan het minst opvallend; de zwarte dial heeft een glossy finish, wat hem ook echt anders maakt dan de OG 1521. Maar dat ga je wel zien als je ze naast elkaar ziet. :face_with_monocle:

24 likes

Gaaf man!! Gefeliciteerd!! Mooie foto’s ook :ok_hand::star_struck::star_struck:

1 like

Gefeliciteerd heel mooi👌

1 like

Nice, very nice!

1 like

Een heel geslaagde uitvoering van de 1521👌🏻

1 like

Even snel een foto :slightly_smiling_face:

20 likes

Heel tof pet! Veel plezier ermee

1 like

Lekkuh! Congratulazioni!:partying_face::beers:

1 like

Congratz, kerel!! :partying_face:

1 like

Dankjulliewel! :grin:

En voordat ik het vergeet. Ik heb vanochtend ook even de 2002 101 van @Royce omgehad. Wat een gaaf ding ook! Groot en dik, maar niet té. Ik ben al bijna om :upside_down_face:

13 likes

Leuk joh! Gefeliciteerd met :tada::heavy_check_mark::+1:
Ga je de collectie van Roy overnemen :heavy_check_mark:

5 likes

Thanks! :smiley:

Ja één voor één. :laughing: Als het maar binnen de HF-familie blijft toch. :clap:

7 likes

Hahaha, true. Ik weet dat er Squale horloges onder ze 40mm zijn. Maar ja, ik ben even klaar met duikers he.

2 likes

14 likes

Hij heeft de volgorde van overdracht al aangegeven… :sweat_smile::thinking::wink:

3 likes

Stuur maar een tikkie als je zover bent @Royce :laughing: :ok_hand:

Hij bevalt erg goed. Alleen valt het niet mee de dial mooi op de foto te krijgen met dat bolle glaasje. Wel deel van de charme. :raised_hands:

En een perfecte match met de Erika strap van @Mateo waarvoor nogmaals dank. :clap: :it:

18 likes

Heel herkenbaar!
En bandje staat goed!

3 likes

Topaankoop dit :ok_hand:

Ik ben vandaag even Squaleloos:

14 likes

en als je 'm nou wat schuin fotografeert, vanuit een hoek dus, zeg maar?
Zo, dus.

(niet mijn horloge of foto, maar even 'n voorbeeld)

9 likes