Klopt, maar ik vind hem wat compacter ogen (en dragen). Ik was vanaf foto’s nooit zo’n fan maar hij bevalt in de praktijk goed
Die gepolijste ‘baan’ over de lugs heen hebben ze slim/leuk gedaan, daarmee zijn de uiteinden heel smal gemaakt en is de hoogte ook optisch eigenlijk doormidden/gehalveerd.
Zitten we hier in een pub-quiz?
De lugs lopen aan de binnenkant ook iets naar onderen toch? Ik vind dat erg mooi, net als bij de Omega aqua Terra quartz
Dat klopt ja, dat hebben ze wel kunstig gedaan. Bij Omega zit er meer een ‘draai’ in meen ik mij te herinneren, hier duikt ie eigenlijk gewoon naar binnen.
Het is moeilijk vast te leggen maar:
Het is overigens wel een mooie verzamelplaats voor stof, zeker icm de rubberen band, excuus daarvoor
Ja dat is mooi en klopt wat je zegt
Ik dacht dat het horloge zwart was maar het is blauw ![]()
Deze wel ja
hij is er volgens mij ook in het zwart hoor ![]()
Oké jongens, raadje-plaatje is voorbij. Dit is de 1521 “BEAMS”. Erg blij dat ik dit exemplaar mocht hebben van @Royce.
En om de deal af te toppen heb ik het “eerste recht” gekregen op zijn overige collectie 1521 “BEAMS”.
![]()
Misschien dat ik er nog een NA-topic over ga schrijven en ook naast mijn andere 1521’s ga leggen voor een interessant vergelijk. Misschien van het weekend even voor gaan zitten. ![]()
Vast een paar give-a-ways wat dit horloge uit 2014 zo bijzonder maakt. Het glas op deze 1521 is domed en geeft daardoor een ander effect vanaf de zijkant maar ook van het vooraanzicht.
Deze bezel is dus 3/4 zwart en de cruciale 15 minuten zilver.
En dan het minst opvallend; de zwarte dial heeft een glossy finish, wat hem ook echt anders maakt dan de OG 1521. Maar dat ga je wel zien als je ze naast elkaar ziet. ![]()
Gaaf man!! Gefeliciteerd!! Mooie foto’s ook ![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd heel mooi👌
Nice, very nice!
Een heel geslaagde uitvoering van de 1521👌🏻
Heel tof pet! Veel plezier ermee
Lekkuh! Congratulazioni!![]()
![]()
Congratz, kerel!! ![]()
Dankjulliewel! ![]()
En voordat ik het vergeet. Ik heb vanochtend ook even de 2002 101 van @Royce omgehad. Wat een gaaf ding ook! Groot en dik, maar niet té. Ik ben al bijna om ![]()
Leuk joh! Gefeliciteerd met ![]()
![]()
![]()
Ga je de collectie van Roy overnemen ![]()
Thanks! ![]()
Ja één voor één.
Als het maar binnen de HF-familie blijft toch. ![]()