Hahaha, true. Ik weet dat er Squale horloges onder ze 40mm zijn. Maar ja, ik ben even klaar met duikers he.
Hij heeft de volgorde van overdracht al aangegeven… ![]()
![]()
![]()
Hij heeft de volgorde van overdracht al aangegeven…
Stuur maar een tikkie als je zover bent @Royce
![]()
Hij bevalt erg goed. Alleen valt het niet mee de dial mooi op de foto te krijgen met dat bolle glaasje. Wel deel van de charme. ![]()
En een perfecte match met de Erika strap van @Mateo waarvoor nogmaals dank.
![]()
Alleen valt het niet mee de dial mooi op de foto te krijgen met dat bolle glaasje.
Heel herkenbaar!
En bandje staat goed!
valt het niet mee de dial mooi op de foto te krijgen met dat bolle glaasje. Wel deel van de charme.
en als je 'm nou wat schuin fotografeert, vanuit een hoek dus, zeg maar?
Zo, dus.
(niet mijn horloge of foto, maar even 'n voorbeeld)
Nou ja, zo dus.
Topaankoop dit
Thanks! En mooi exemplaar wat jij zo hebt. Want dit is dan een originele “Dirty Dozen”, zo heet dat toch?
en als je 'm nou wat schuin fotografeert, vanuit een hoek dus, zeg maar?
Zo, dus
Ik kan nog eens wat proberen maar ik denk dat het erg tegenvalt. Omdat het glas ook geen AR coating heeft. Maar het is vooral een proberen met foto’s, want in het echt komt het geheel er wel erg goed uit.
Is het glas compleet bol, of enkel facet?
Wel heel gaaf met die diepzwarte plaat.
Leuke aanwinst @Petteflet
ik wist niet dat ie een glossy plaat heeft, groot pluspunt wat mij betreft ![]()
Is het glas compleet bol, of enkel facet?
Ik denk toch wel facet. Het is heel moeilijk op de foto te krijgen. Want het is helemaal niet zo bol als bij bijv. je Sub 300 of een BB58. Het glas is een beetje vergelijkbaar met de Squale Matic, maar dan zonder AR. Ik denk trouwens ‘double domed’.
ik wist niet dat ie een glossy plaat heeft, groot pluspunt wat mij betreft
Ja de glossy dial is wel een leuk detail. Dan pas zie je hoe ‘mat’ de standaard 1521 is.
Thanks!
![]()
Super tof ding! ![]()
![]()
![]()
![]()