Goedzo Ed! En de Monaco
Lang naar gekeken, toch ooit maar eens passen. Of misschien beter van niet ![]()
Thanks, man! En hey, een keertje passen kan toch geen kwaad…? ![]()
Klopt!
Kwalitatief is dit zo een indrukwekkend horloge, echt iets bijzonders ![]()
Heeft iemand deze klatser al eens gezien? Benieuwd of dit een stalen of Ti model is. Er zijn er slechts 20 gemaakt.
Edit: Aha ik lees het al; Acciaio
Nee, nog nooit gezien. Wel stoer ding, op zich!
En hij is nog van heel recent ook, vorig jaar.
Ik vind hem ook heel geslaagd, alleen zo’n horloge moet in ‘titanio’ zijn uitgevoerd, wil je ooit nog bovenkomen drijven. ![]()
Oh grappig, ik zag’m ook net voorbij komen, inderdaad cool ding!
Yep, de bron: Squale x Zironi - Master "Nettuno" Limited Edition - 42 mm - 1200 m - automatico - Zironi Gioielli
Zeker! In ben ook nogal van de verzamel en ouwe dingen dus vind dat wel leuk ![]()
![]()
Ow, goede morgen All,
En plaatje voor de sfeer ![]()
Mogguh! Heb je die ook nog?! Ik dacht dat jij alleen van de Squale en Crepas was. ![]()
Nog wel iets meer variatie, los van alle Seiko’s
:
Edit: en deze Halios heeft hier wel even te koop gestaan, maar ik had geen zin om ook deze weg te geven, dus weer on hold gezet.
Oh ja, en natuurlijk de Seiko’s! ![]()
Maar mooi spul ook, hierboven! ![]()
Tnxs! Wel bijzonder in de ontwikkeling: een jaar geleden zat hier allemaal rubber op, ben nu sinds kort over op staal.
Even gekeken, nice de bijna groene Crepas links boven
En wat is dat links onder ![]()
Ach een mens wil ook wel eens wat anders toch
En het is winter…
Ey Herr director kleine Gup goeie smiddags
, doe jij maar lekker blauw
Misschien ga ik wel mee doen…
Oo en nog iets,
Ik kwam deze foto tegen en nu denk ik dat ik de Palomblabla oik wel op titanium zou willen dragen.
Dus als je wat tegenkomt graag een berichtje
We hebben allemaal zo onze fases. De horlogehobby is een altijd weer veranderend iets. Nu dit, volgend jaar dat. Komt goed. ![]()