Hij is in ‘t echt wel gewoon zwart. Ze hebben ‘m wel in ‘t groen trouwens, en blauw ook.
Een Feuvrier; ik kan echt zo goed als geen info erover vinden, maar vind ‘m wel heel erg tof, met z’n Monnin-kast.
Hij is in ‘t echt wel gewoon zwart. Ze hebben ‘m wel in ‘t groen trouwens, en blauw ook.
Een Feuvrier; ik kan echt zo goed als geen info erover vinden, maar vind ‘m wel heel erg tof, met z’n Monnin-kast.
Dat is dan meteen ook het hoekje ‘vintage’ ![]()
Groen lijkt me ook gaaf
Nooit van gehoord maar wel leuk! Een beetje als HGP
Redelijk kansloos zou ik zeggen… maar ik snap zn denken wel, .die van mij was goedkoper
En zal niet snel weg gaan.
Edit: ik ben blij met de twee die ik heb. De blauwe is ook blauw met blauwe insert, en dat is ook wat minder m’n ding. Met zwarte insert wellicht wel.
Ja, dit was mijn alternatief daarvoor ![]()
Goeie investering anders ![]()
Die groene Crepas is zeker tof ![]()
Zijn deze 40mm ? the ![]()
Het is wel lekker als je niet hoeft te verliezen bij verkoop, maar als ik hem toch niet verkoop…
Een jaar geleden vond ik Panerai’s belachelijk en nu wil ik er eigenlijk nog steeds een (en vliegen ze me om de oren) ![]()
De zwarte sandwich met kleine seconde en datum ![]()
Aardige prijzen!
Misschien een beetje te. Wel erg mooi…
Dat zeker ![]()
![]()
Dat staat inderdaad tof zeg ![]()
Zooo wat een knaller zo. Die band staat hem ook goed.
Gefeliciteerd!
Zag van het weekend de foto van @Petteflet voorbij komen met de 2002. Deze heeft er eindelijk voor gezorgd dat ik m’n airking voor het eerst in de box heb gelegd…