Ze hebben iets wat er op lijkt, mokka;

Maar leer is wel vrij dik en de Squale is echt dun, dan komt het horloge wel ielig over (wat ie ook wel is).
Ze hebben iets wat er op lijkt, mokka;

Maar leer is wel vrij dik en de Squale is echt dun, dan komt het horloge wel ielig over (wat ie ook wel is).
Het nadeel van dit soort bandjes en nato is dat het extra dikte toevoegt aan het horloge.
Er zijn er ook die niet onder de kast doorlopen.
Nick Manky en Stew Ard. waarbij die laatste wat betreft kwaliteit zeker gelijk is als die van Erika en een stuk goedkoper.
Ik zou een band zonder “vulling” nemen, anders ziet het er inderdaad niet uit.
Ja dat klopt, maar omdat ie onder het horloge doorgaat, lijkt deze in totaal ook wat dikker (denk ik dan
).
Ik ga eens kijken, bedankt.
Goede tip! Ik ga ook kijken!
Hier is de stalen band er al weer af.
Ja @louis ik weet het….
strap is beter dan stalen band
Nu op zo’n stew-ard bandje.
Doet inderdaad niet onder aan Erika’s.
@peterpan het horloge ligt met zo’n bandje inderdaad nog mooi vlak op de pols.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan dadelijk wel even een foto maken van die blauwe 1521 op een zwarte rubberen band als je wil.
Mwah… Niet principieel tegen, hoor. Maar nooit zo fan van leer, aan een duiker. ![]()
Je zou ook een zand- of olijfkleurige tropic kunnen doen. Vind ik er beter bij passen, dan.
O.k., welke is het geworden?
Flashy Matic S
Nu ben ik zelf nog op zoek naar een stalen band voor mijn 1545🙃 Mocht er iemand hier eentje hebben welke stof ligt te happen hoor ik het graag!
Nice! Congratulazioni!
Benieuwd hoe deze bevalt! We zien de foto’s en indrukken wel langskomen!
Cool! Dan ben je de eerste in de kroeg met dit nieuwe model, ben benieuwd ![]()
Ik vind de Erika’s flink over priced! En dan die metalen haak
. Dan liever een Hook strap bv Nick Mankey of the watch Steward . En kijk eens bij Crown and Buckle straps! Ik ben gecharmeerd van de adjustable Knit single pass strap.
Gefeliciteerd met en welkom ![]()
![]()
![]()