Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Misschien ook door de Haagse GTG, waar ik eigenlijk ook naartoe zou gaan. Had m’n horloges al klaarliggen en m’n Squale t-shirt aan. Maar er kwam helaas wat tussen. :slightly_frowning_face:

9 likes

Oh dat is balen!

1 like

Zeker. Bijzonder jammer. :unamused: Gelukkig binnenkort nog de Squale x Doxa x HGP GTG.

2 likes

Ik was er gisteren enne, ook ik vond ze een tikje te klein voor een dikke duiker. Er stonden twee dames ‘op leeftijd’ zo’n ding te passen en hebben hem volgens mij ook gelijk op de pols meegenomen, zegt wel genoeg denk ik … :wink:

Ik vond 't niks, maar ik heb sowieso niet een echt een klik met geel. En zoals eerder hier al geschreven, dat “S.A.V.E.R.” ziet er ook een beetje net niet uit. Ik zou er mijn geld niet aan besteden.

3 likes

Nee ben ook blij dat ik dat nog niet heb gedaan. Ik vond hem er zo lekker fris (met groot contrast) uitzien op de promo foto’s. Maar dat mis ik juist helemaal op de foto van @Patrick010 :man_shrugging: vind het maar een grijze massa met die gloed/glans op de bezel en de wijzerplaat is ook wat minder diep zwart dan ik had gedacht/gewild waardoor de lume weer wat minder wit is dan het leek en het geel minder fel. Blijf die master kast met kroon op 3 wel fantastisch vinden :ok_hand:

3 likes

Eens. Die leer/rubber combi’s zijn echt heel lelijk en 19mm lugsize is kl*te. Op de mozaïek rubber band vond ik ze tof. Schitterende afmeting wat mij betreft op een 18,5cm pols. Ik heb de 1521 van de hand gedaan vanwege de maat (42mm).

In de hal waar o.a. formex en Fortis stonden was het idd echt slecht. In de andere kleine zaal stukken beter.

Ik vond m juist perfect :rofl:

3 likes

Goedemorgen!

16 likes

Serieus? Ik vind 'm juist perfect, op mijn 17,5 cm pols!

Hou jij van iets kleinere horloges? Heb ik op zich ook geen moeite mee, hoor. Ik ben bijvoorbeeld gek op de '80s en '90s duikertjes van (TAG) Heuer en die zijn ook niet heel groot.

2 likes

Over het algemeen tegenwoordig wel. Maar is afhankelijk van het horloge. Ik had zaterdag een 41mm formex op de pols en die was :ok_hand::drooling_face:

3 likes

Hmm :thinking: wie vindt zichzelf hier een kleurenkunstenaar? :crazy_face:

Ik denk groen (voor nu)

6 likes

Wel een luie kunstenaar :rofl: voor een goede beoordeling vanaf deze kant hadden de banden op ze minst bevestigd mogen zijn…. :kissing_heart:

3 likes

Ik vind mezelf ook juist géén kunstenaar daarom moet ik advies inwinnen :sweat_smile:

Ben ik gelijk van dat net niet lekker passende rubber af :ok_hand:

10 likes

En nu de bruine zo een foto :innocent:
Zwart is erg somber
En graag een foto van de achterkant

6 likes

Ik vind de groene erg goed staan…

1 like

Ziet er goed uit, bruin lijkt ook een goeie combi. Waar heb je de bandjes gekocht? Neem aan dat het MN straps zijn?

1 like

Soort van, The Watch Steward (g series omdat ze eigenlijk voor de CWC met fxd lugs waren)

Niks te zien aan de achterkant :wink:

11 likes

Mooie bandjes! , groen en bruin kan beide …
Ik heb ook weleens naar Watch, Steward G-keken

Kan je de G ook bij de Lugs plaatsen?
Ik bedoel dat je het ijzer niet onder hebt?

1 like

Ik zou voor niet fixed lugs eerder naar de gewone uitwijken want ben geen fan van deze haak :wink:

Dat kan je verschuiven naar wens inderdaad

2 likes

Why not?

1 like

Gewoon, vind hem niet mooi. Had voor mij wat meer gebogen mogen zijn (wellicht zelf te doen) zodat ie niet zo uitsteekt:

Mierenneukerij maar denk dat je dat met het normale haaksysteem minder hebt, en zie het nut niet van deze pakken als je géén fixed lugs hebt :sweat_smile:

6 likes