Bedankt ![]()
Wat zijn de maten?
Ik lees inmiddels op mijn gemak al avonturen en meningen in dit cafe mee (zonder Squale horloge) en wil graag een keer écht erbij horen.
1 optie voor mij is de super super squale maar wil graag meer opties.
Heb dit altijd wel een van de mooiere modellen gevonden.
NA? Zo ja, congratz en veel draagplezier. ![]()
Nog niet, ff verder kijken ![]()
Ja ik dus niet, maar vond hem in het echt en om de pols erg mooi, wel de 42mm de 44mm was me te groot/grof… en B uurwerk dus 70h PR ipv 38 ![]()
Voor mij is de matic S echt te klein.
Kom naar de GTG op 19 november kan je tal van modellen passen! Van allemaal kroeggangers
Gezien jouw horlogeschiedenis komen ze daar ook snel terecht ![]()
Maar even serieus, zijn allemaal mooie horloges en je kan geen slechte keuze maken denk ik.
En een goedemiddag aan de kroegtijgers trouwens:
Rustig hier, staat iedereen horloges te passen in Düsseldorf ofzo?
Niet in Düsseldorf maar aan de middag dienst hier…
Misschien ook door de Haagse GTG, waar ik eigenlijk ook naartoe zou gaan. Had m’n horloges al klaarliggen en m’n Squale t-shirt aan. Maar er kwam helaas wat tussen. ![]()
Oh dat is balen!
Zeker. Bijzonder jammer.
Gelukkig binnenkort nog de Squale x Doxa x HGP GTG.
Ik was er gisteren enne, ook ik vond ze een tikje te klein voor een dikke duiker. Er stonden twee dames ‘op leeftijd’ zo’n ding te passen en hebben hem volgens mij ook gelijk op de pols meegenomen, zegt wel genoeg denk ik … ![]()
Ik vond 't niks, maar ik heb sowieso niet een echt een klik met geel. En zoals eerder hier al geschreven, dat “S.A.V.E.R.” ziet er ook een beetje net niet uit. Ik zou er mijn geld niet aan besteden.
Nee ben ook blij dat ik dat nog niet heb gedaan. Ik vond hem er zo lekker fris (met groot contrast) uitzien op de promo foto’s. Maar dat mis ik juist helemaal op de foto van @Patrick010
vind het maar een grijze massa met die gloed/glans op de bezel en de wijzerplaat is ook wat minder diep zwart dan ik had gedacht/gewild waardoor de lume weer wat minder wit is dan het leek en het geel minder fel. Blijf die master kast met kroon op 3 wel fantastisch vinden ![]()