Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Oeh leuk die Sole Cascante met een mooie korting is wel erg aantrekkelijk. Ik neem aan dat er nog wel import overheen komt omdat ze vanuit Singapore versturen?

2 likes

Schijnt Gnomon wel heel creatief mee te zijn. Je moet maar even op Gnomon zoeken in de Squale topics. :nerd_face:

3 likes

Hmm eens nadenken, heb van de week net mn andere 1521 binnen :sweat_smile:

1 like

Gewoon Hollands weertje! :cloud_with_rain: (En het bandje een nachtje in de week met wat sop.)

1 like

“Timing instrument. 80 or 100-USD”

Graag gedaan! :partying_face:

1 like

Buonasera!

15 likes

Nog wat broertjes gepast in Düsseldorf

17 likes
1 like

En hoe was de drass in het echt? Als ik jouw (eerste) foto zo zie, ben ik blij dat ik hem nog niet besteld heb :face_with_peeking_eye:

Versus

7 likes

Volgens mij was het licht daar gewoon heel slecht.

2 likes

Heel vet die medium.

Cheers

9 likes

Ik zag hem toevallig vlak erna in het blauw staan :smirk: zeker verleidelijk maar met net een nieuwe aanwinst komt het niet echt lekker uit :grin:

Hadden ze die mini-matics niet liggen? Ben daar wel benieuwd naar m!

2 likes

Jawel, heb in het beurstopic al wat voorbij zien komen, nu baal ik nog meer dat ik niet kon :laughing:

Foto’s zijn van @Silvester1987 :

8 likes

Ik kreeg ook 15 procent korting en moest 25 euro import betalen. Dus een hele mooie Squale veur weinig

En Welke is dat :thinking:

Hebben een heel mooie strakke kast. Ideaal als je wat meer dressy wil.ik wacht op de 41 of 42mm… en let op mn woorden, deze gaan ze helemaal uitmelken

7 likes

Deze :innocent:

9 likes

Nice, gefeliciteerd :tada::heavy_check_mark::+1:

1 like

Bedankt! Ik ga denk ik eerst even genieten van deze en kijk dan wel weer voor iets anders, een titanium Master is ook leuk namelijk….

[quote=“TKH, post:381, topic:580587, full:true”]
Bedankt! Ik ga denk ik eerst even genieten van deze en kijk dan wel weer voor iets anders, een titanium Master is ook leuk namelijk….
[/quot

Iets met appels en peren…!

1 like