Oeh leuk die Sole Cascante met een mooie korting is wel erg aantrekkelijk. Ik neem aan dat er nog wel import overheen komt omdat ze vanuit Singapore versturen?
Schijnt Gnomon wel heel creatief mee te zijn. Je moet maar even op Gnomon zoeken in de Squale topics. ![]()
Hmm eens nadenken, heb van de week net mn andere 1521 binnen ![]()
Gewoon Hollands weertje!
(En het bandje een nachtje in de week met wat sop.)
“Timing instrument. 80 or 100-USD”
Graag gedaan! ![]()
En hoe was de drass in het echt? Als ik jouw (eerste) foto zo zie, ben ik blij dat ik hem nog niet besteld heb ![]()
Versus
Volgens mij was het licht daar gewoon heel slecht.
Je hóeft m niet te missen hoor…
Ik zag hem toevallig vlak erna in het blauw staan
zeker verleidelijk maar met net een nieuwe aanwinst komt het niet echt lekker uit ![]()
Düsseldorf
Hadden ze die mini-matics niet liggen? Ben daar wel benieuwd naar m!
Jawel, heb in het beurstopic al wat voorbij zien komen, nu baal ik nog meer dat ik niet kon ![]()
Foto’s zijn van @Silvester1987 :
Oeh leuk die Sole Cascante met een mooie korting is wel erg aantrekkelijk. Ik neem aan dat er nog wel import overheen komt omdat ze vanuit Singapore versturen?
Ik kreeg ook 15 procent korting en moest 25 euro import betalen. Dus een hele mooie Squale veur weinig
eens nadenken, heb van de week net mn andere 1521 binnen
En Welke is dat ![]()
die mini-matics
Hebben een heel mooie strakke kast. Ideaal als je wat meer dressy wil.ik wacht op de 41 of 42mm… en let op mn woorden, deze gaan ze helemaal uitmelken
Deze
Nice, gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
Bedankt! Ik ga denk ik eerst even genieten van deze en kijk dan wel weer voor iets anders, een titanium Master is ook leuk namelijk….
[quote=“TKH, post:381, topic:580587, full:true”]
Bedankt! Ik ga denk ik eerst even genieten van deze en kijk dan wel weer voor iets anders, een titanium Master is ook leuk namelijk….
[/quot
Iets met appels en peren…!