Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

“Timing instrument. 80 or 100-USD”

Graag gedaan! :partying_face:

1 like

Buonasera!

15 likes

Nog wat broertjes gepast in Düsseldorf

17 likes
1 like

En hoe was de drass in het echt? Als ik jouw (eerste) foto zo zie, ben ik blij dat ik hem nog niet besteld heb :face_with_peeking_eye:

Versus

7 likes

Volgens mij was het licht daar gewoon heel slecht.

2 likes

Heel vet die medium.

Cheers

9 likes

Ik zag hem toevallig vlak erna in het blauw staan :smirk: zeker verleidelijk maar met net een nieuwe aanwinst komt het niet echt lekker uit :grin:

Hadden ze die mini-matics niet liggen? Ben daar wel benieuwd naar m!

2 likes

Jawel, heb in het beurstopic al wat voorbij zien komen, nu baal ik nog meer dat ik niet kon :laughing:

Foto’s zijn van @Silvester1987 :

8 likes

Ik kreeg ook 15 procent korting en moest 25 euro import betalen. Dus een hele mooie Squale veur weinig

En Welke is dat :thinking:

Hebben een heel mooie strakke kast. Ideaal als je wat meer dressy wil.ik wacht op de 41 of 42mm… en let op mn woorden, deze gaan ze helemaal uitmelken

7 likes

Deze :innocent:

9 likes

Nice, gefeliciteerd :tada::heavy_check_mark::+1:

1 like

Bedankt! Ik ga denk ik eerst even genieten van deze en kijk dan wel weer voor iets anders, een titanium Master is ook leuk namelijk….

[quote=“TKH, post:381, topic:580587, full:true”]
Bedankt! Ik ga denk ik eerst even genieten van deze en kijk dan wel weer voor iets anders, een titanium Master is ook leuk namelijk….
[/quot

Iets met appels en peren…!

1 like

Ja maar die appels en peren moeten van dezelfde Euro’s betaald worden :sweat_smile:

2 likes

8 likes

Nouja tijd om de pleister eraf te trekken, de NA van de week is de…… :drum: :drum: :drum:

Squale 1521 Sole Cascante met Bilux band :partying_face:

Ik vier deze maand mijn 10 jarig jubileum op het werk, dus dit is een leuk aandenken :+1:

18 likes

Het licht was inderdaad slecht. Maar was niet overwhelmed ofzo. Vondt hem zelf een tikkeltje saai.

Ik heb ze even vast gehad maar vindt ze echt te klein voor een duiker. En damn wat zijn die banden verschrikkelijk lelijk :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat heb je goed gedaan! Erg mooie onder de Radar horloge!
En dubbel gefeliciteerd :heavy_check_mark::tada::+1:

2 likes