Proost!
Das een Wolbrook of niet? Zit te twijfelen om er de gele Tropic Tropic voor te kopen
die witte isofrane kan ik ook wel aan de sub 300 knopen (als ik die ooit van de BoR haal). Ben alleen benieuwd of die ‘stevig’ genoeg is voor de Synchron ![]()
Bourgondisch eten zonder bestek?
T vleesch is iig niks mis mee ![]()
Dat is een leuke foto van een lekker biertje ![]()
![]()
Goedemorgen, weer gearriveerd op Schiphol voor een weekje Vietnam (werk helaas), maar wel in stijl ![]()
De keuze is gevallen op de Super Squale, licht, waterdicht en niet zo in het zicht. Perfect horloge voor op reis!
Goede reis! Mooie metgezel om de pols
Is er al een poosje hoor ![]()
Mening: op marketing foto’s super vet (hing boven de bestelknop) op real life foto’s erg underwhelming ![]()
Haha, leuke composities! ![]()
Veel succes en hopelijk ook nog wat plezier!
Is dit niet (een van) de meest recente release(s)? ![]()
Ik vind 'm wel cool! Ook de indexen vind ik wel gaaf. En de prijs nog redelijk.
Dat wel, maar ook al weer >3 weken ‘oud’ ![]()
Ach, het gaat ook allemaal zo snel. ![]()
Die kroon op drie uur kan ie goed hebben.
Ja klopt dit is de Wolbrook Tropic. De Isofrane heb ik helaas nooit gehad. Hij kwam op de BoR. En dat is ook echt een mooie bracelet, alleen dat maakt hem echt te lomp en niet draagbaar.
In de hand voelt hij op de Tropic een beetje iel, maar om de pols merk je daar niks meer van en draagt hij erg goed. Dus wat mij betreft is het een match. ![]()
Ben je er bij woensdag? Dan kan je hem zelf checken.
Bedoel je deze foto soms
combinatie van slecht licht en slechte fotograaf. Kan een horloge maken of breken. Ik was er in real life ook niet echt kapot van hoor, los van de foto.
Is idd wel 'n vrij beroerde foto. Niet dat ik nou zo’n wereldklasse fotograaf ben. Maar ik probeer er meestal nog wel 'n beetje wat van te maken. Da’s hier duidelijk niet het geval.
Was ook druk en moest door. Dus even snel een kiekje gemaakt. Vaak doe ik ook wel me best en soms komt er wel wat moois uit moet ik zeggen.
Oh, sorry! Wist niet dat het jouw foto was en kende uiteraard de context niet. Op een beurs/evenement even snel een plaatje schieten, zou bij mij ook niet veel beter uitpakken, hoor. ![]()
Nee @TagEd gewoon streng zijn
(grapje)
Maar ben niet helemaal kapot van deze uitgave.
Kan aan mij liggen maar wordt een beetje veel van hetzelfde!?
Waarschijnlijk is het design door Dras bedacht