Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Ja klopt dit is de Wolbrook Tropic. De Isofrane heb ik helaas nooit gehad. Hij kwam op de BoR. En dat is ook echt een mooie bracelet, alleen dat maakt hem echt te lomp en niet draagbaar.
In de hand voelt hij op de Tropic een beetje iel, maar om de pols merk je daar niks meer van en draagt hij erg goed. Dus wat mij betreft is het een match. :ok_hand:
Ben je er bij woensdag? Dan kan je hem zelf checken.

4 likes

Bedoel je deze foto soms :upside_down_face: combinatie van slecht licht en slechte fotograaf. Kan een horloge maken of breken. Ik was er in real life ook niet echt kapot van hoor, los van de foto.

9 likes

Is idd wel 'n vrij beroerde foto. Niet dat ik nou zo’n wereldklasse fotograaf ben. Maar ik probeer er meestal nog wel 'n beetje wat van te maken. Da’s hier duidelijk niet het geval.

3 likes

Was ook druk en moest door. Dus even snel een kiekje gemaakt. Vaak doe ik ook wel me best en soms komt er wel wat moois uit moet ik zeggen.

4 likes

Oh, sorry! Wist niet dat het jouw foto was en kende uiteraard de context niet. Op een beurs/evenement even snel een plaatje schieten, zou bij mij ook niet veel beter uitpakken, hoor. :sweat_smile:

4 likes

Nee @TagEd gewoon streng zijn :laughing: (grapje)

Maar ben niet helemaal kapot van deze uitgave.
Kan aan mij liggen maar wordt een beetje veel van hetzelfde!?

3 likes

Waarschijnlijk is het design door Dras bedacht

1 like

:joy::joy: Heel streng
Geintje @TagEd :crazy_face:

3 likes

Dat geel had oranje moeten zijn :wink:

1 like

Zeker! Ik vind de master case met kroon op 3 nog steeds geniaal :ok_hand:

Dat is precies de foto die ik bedoel, die me ervan heeft weerhouden te bestellen :joy: :+1:

Waarschijnlijk niet, dat is Squales afdeling :wink:
Het enige wat van Drass komt is die kleur geel.

Daar was ik al bang voor, dat vond ik ook van de 300T.

Verder vond ik dit nog:

The substantial side profile is somewhat mitigated by the use of a thick Isofrane strap, which not only provides visual harmony between the case and strap but also helps balance the overall heft of the watch. This strap choice seems crucial in managing the watch’s bulk

the overall balance on the wrist might not suit everyone; it’s top-heavy and might feel cumbersome to those accustomed to more evenly distributed watches like the Doxa SUB 300.

(Aldus beansandbezels.com)

Das precies waar ik al ‘bang’ voor was, ik denk dat het vrijwel een kopie van de 300T is :wink:

Maar dan moet je hem wel behoorlijk strak dragen vermoed ik? Anders flapt ie alle kanten op :sweat_smile:

Misschien moet ik het maar gewoon eens proberen, of een gele isofrane er bij maar vind een ander soort band ook wel leuk :thinking:

3 likes

9 likes

Goed voorbeeld inderdaad van een erg slechte foto… ik ben meteen minder enthousiast… ik zou m eens in het echt moeten zien…

1 like

@Patrick010 zal nog eens een fotootje maken en delen :joy:

3 likes

Begint natuurlijk bij de juiste spullen.
The World's Most Expensive Cameras

3 likes

Doe ik toch best vaak, meestal gaat het prima. Maar misschien is die gewoon niet fotogeniek :wink:

Of het ligt aan mij, maar mijn foto is toch vast niet de enige real life wrist shot. Is er niemand anders bijvoorbeeld die op Watchtime Dusseldorf is geweest met een foto?

1 like

Zie verder gewoon de website van Squale of bijvoorbeeld Squale DRASS Saver VONDSSSAVS - Chronofactum voor meer fraai beeld.
Dat kiekje van @Patrick010 is echt wel heel erg beroerd :innocent:

Met Marina Militare op de wijzerplaat dan ook. Maar die hadden ze al :wink::point_up:t2:.

8 likes

Ja afgaande op die foto’s had ik hem zo besteld

Hier komt de kleur overigens vandaan:

En die rubber bezel is een soort ‘stootring’ omdat je geen geluid wil maken als je tegen iets anders van metaal aan tikt :wink:

Die Perescope of hoe heet die OG was verder PVD zwart omdat die duikers ook geen reflecties willen prijsgeven

8 likes

Buongiorno! :coffee:
Vandaag even een experiment. Zo’n tien jaar geleden, ben ik mijn horloge om de rechterpols gaan dragen. Omdat hij links niet meer lekker zat. Maar met een chrono vind ik dat toch minder mooi staan. Dus ik ga weer links proberen. Kijken hoe het gaat. Tot zover dit stukje verder onbelangrijke informatie, op de zondagochtend. :stuck_out_tongue_winking_eye: Geniet van jullie dag! :+1:

14 likes

Ik doe woensdag ook iets raars, aan beide polsen een horloge.
Tudor links en Squale rechts, of andersom. :joy:

7 likes

Living on the edge… :sunglasses: :wink:
Zie je woensdag, man! :+1:

5 likes