Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Nouja hagel… meer anijshagel qua korrel en heel kort nog geen 3 minuten. Daarna indd zonnig

1 like

Ja leuk hè, er zaten wat Squale stickers bij een horologe die ik bij Gnomon besteld had :+1:

4 likes

Geniet ervan!

1 like

12 likes

Een stuk prettiger uitzicht dan ik hier heb. :smile:

7 likes

Goedemorgen! Een wat druilerige ochtend hier in Hanoi:

11 likes

Moguh… hier niet veel beter hoor

1 like

Goeiesmorgens mannen :wave:

15 likes

Goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

16 likes

Vochtig buiten…

10 likes

Goedemorgen Heren, ik ben vreemd aan het gaan maar wilde even roepen, veel plezier vanavond. Helaas door mijn nachtdienst niet bij de meeting, voor de mensen die dus wel gaan. Plezier en wat foto’s zou leuk zijn!

10 likes

Jammer dat je er niet bij bent. Werk ze! En volgens mij neemt @junior sowieso een goede camera mee. Dus, moet goedkomen, met die :camera_flash:’s!

5 likes

Moge allen,

Als het niet mag moet men het maar verwijderen

5 likes

Waarom een condoom? Zet je geluid aan.

Dat is een zin die niet vaak zult teruglezen

1 like

Beetje aan 't voorbereiden…

10 likes

Dank je, volgende keer wel! Komt goed.

@junior hoge verwachtingen gelijk hier, zeer hoge verwachtingen! :grinning: :grin: :upside_down_face:

4 likes

Ik krijg de Duitse taal niet geselecteerd in de webshop, maar ik vermoed een automatisch vertaling probleem :joy:.

Zal waarschijnlijk een slechte vertaling van beschermhoes oid zijn. De kleur en bescherming, is een hint naar Drass;

Of het is gewoon grappig bedoeld, gezien ze later ook noemen dat je met dit horloge wel aan je trekken komt… :sweat_smile:

4 likes

Denk ik ook. Ik las:
image

image
Dus zal wel iets van Rubber protection oid zijn geweest… :joy:

2 likes

Is om te zorgen dat het horloge geluidloos wordt zodat de vijand je niet hoort onder water.

4 likes

Ik ben er klaar voor…….

9 likes