Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Heee, Mister Canvas :smile:

13 likes

Goedemorgen vanuit Ho Chi Minh:

Hier is het al 26 graden op dit moment dus nog ff lekker de warmte meepikken :sunglasses:

13 likes

Morning TKH :raised_hands: Geniet er nog even lekker van. :slight_smile:

Het is nog een beetje stil in de Squale-kroeg want de meeste slapen iets langer uit na de gezellige GTG van gisteren :grin:

12 likes

Ja man, heerlijk weer:

En fantastisch eten :sunglasses:

13 likes

Klinkt goed! Geniet ervan! Ik loop hier inmiddels alweer met m’n dikke winterjas rond. :cold_face:

Ja, was super tof, gisteren! @Tijdspraak had alles tot in de puntjes verzorgd! Waarvoor nogmaals veel dank, Stef! :+1: :+1: :+1: Leuk om jou @Petteflet ook eindelijk irl te spreken en te zien dat alles goed gaat met de blue blasted 1521, waarmee ook ik mooie herinneringen deel! :blush: :wink:

8 likes

Goeiemorgen :sunny:

Geweldig leuke GTG gister! Super organisatie van @Tijdspraak en bovendien een toffe locatie. Blij dat ik hier aanwezig kon zijn en extra leuk omdat dit m’n eerst meet-up/gtg was. Fijn om ook de personen te spreken achter de plaatjes van HF.

13 likes

Lekker man! Kan ik volgende keer mee?

Ja ben wel erg benieuwd!

Goede morgen allemaal,

Ouwe foto…

13 likes

Check dit topic. :arrow_down:
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/296
Even een flink stuk naar beneden scrollen…

6 likes

Insgelijks Ed! :slight_smile: Jazeker ik blijf er goed voor zorgen :pray:

11 likes

Is dat je jouwe Ed?

Zwaar door beïnvloed vorig jaar in elk geval!

13 likes

Was de mijne, idd.

Haha, glad I could help! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Deze heeft m’n Doxa van de pols verdreven. Lag toch al klaar voor gisteren…

16 likes

Weer een beetje op de been Hein? :muscle:

1 like

Zo te zien en lezen hebben jullie een leuke avond gehad, leuk :+1:

De Synchron is ook gearriveerd

Van boven op de pols ziet ie er misschien iets compacter uit dan de 300 maar hij is een flink stuk dikker

En dat merk je wel, waar de Doxa vrolijk onder een mouwtje (trui althans) schuift, is dit niet echt een lange-mouwen-horloge :sweat_smile:

De mid-case heeft wat weg van de Benthos maar dan met een extra horloge verstopt in de caseback :laughing:

Zoals ik al dacht oogt en draagt ie vrijwel gelijk aan een 300T, alleen is de bezel wat minder hoog en de caseback wat hoger. Die Isofrane is een dik taai stuk rubber, past er wel goed bij. Alleen is die niet wit, maar lichtgrijs. Sowieso is het ‘wit’ hier lang niet zo (verkeers)wit als op de Doxa.

Ik weet vrij zeker dat de Doxa van deze 2 favoriet blijft (in ieder geval deze wintermaanden) maar misschien is het ook even wennen :man_shrugging:

Zo dat was mijn spreekbeurt :v: :kissing_heart:

17 likes

Ik heb gisteren dus ook een Doxa omgeslingerd, en ik moet zeggen dat ik ook wel juist gecharmeerd ben van het feit dat hij klein en plat draagt.

Heb er alleen geen foto van gemaakt (zoals ik altijd vergeet om foto’s te maken). :joy: :sweat_smile:

7 likes

Dat kan geen 300T zijn geweest :sweat_smile:

3 likes

Het was de Doxa versie van jouw Synchron.

3 likes

14 likes

De Army van @JohnD

3 likes

Nice, Vries! Gefeliciteerd!:+1::beers:

2 likes