Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Check dit topic. :arrow_down:
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/296
Even een flink stuk naar beneden scrollen…

6 likes

Insgelijks Ed! :slight_smile: Jazeker ik blijf er goed voor zorgen :pray:

11 likes

Is dat je jouwe Ed?

Zwaar door beïnvloed vorig jaar in elk geval!

13 likes

Was de mijne, idd.

Haha, glad I could help! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Deze heeft m’n Doxa van de pols verdreven. Lag toch al klaar voor gisteren…

16 likes

Weer een beetje op de been Hein? :muscle:

1 like

Zo te zien en lezen hebben jullie een leuke avond gehad, leuk :+1:

De Synchron is ook gearriveerd

Van boven op de pols ziet ie er misschien iets compacter uit dan de 300 maar hij is een flink stuk dikker

En dat merk je wel, waar de Doxa vrolijk onder een mouwtje (trui althans) schuift, is dit niet echt een lange-mouwen-horloge :sweat_smile:

De mid-case heeft wat weg van de Benthos maar dan met een extra horloge verstopt in de caseback :laughing:

Zoals ik al dacht oogt en draagt ie vrijwel gelijk aan een 300T, alleen is de bezel wat minder hoog en de caseback wat hoger. Die Isofrane is een dik taai stuk rubber, past er wel goed bij. Alleen is die niet wit, maar lichtgrijs. Sowieso is het ‘wit’ hier lang niet zo (verkeers)wit als op de Doxa.

Ik weet vrij zeker dat de Doxa van deze 2 favoriet blijft (in ieder geval deze wintermaanden) maar misschien is het ook even wennen :man_shrugging:

Zo dat was mijn spreekbeurt :v: :kissing_heart:

17 likes

Ik heb gisteren dus ook een Doxa omgeslingerd, en ik moet zeggen dat ik ook wel juist gecharmeerd ben van het feit dat hij klein en plat draagt.

Heb er alleen geen foto van gemaakt (zoals ik altijd vergeet om foto’s te maken). :joy: :sweat_smile:

7 likes

Dat kan geen 300T zijn geweest :sweat_smile:

3 likes

Het was de Doxa versie van jouw Synchron.

3 likes

14 likes

De Army van @JohnD

3 likes

Nice, Vries! Gefeliciteerd!:+1::beers:

2 likes

Nog niet helemaal, maar moest echt op pad vandaag… thanks

2 likes

De Army heeft een dikte van 11,9

2 likes

Nouja het blijft werk helaas :sweat_smile:

Nu geland op Dubai en wachten op de laatste vlucht naar Amsterdam:

11 likes

Gisteren op de GTG verliefd op de Doxa 300T geworden, hartelijk dank @junior :joy:
Dus mijn 1521 COSC gaat naar de afdeling blauw en ben benieuwd of jullie nog een mooie 300T Sharkhunter te koop weten.

6 likes

Ik geloof je direct, ik vond hem in ieder geval mooi plat dragen. :crazy_face:

Haha, graag gedaan! Zo ging het bij mij ook trouwens, ik had hem even om de pols bij @Royce en een dag later had ik er al een gekocht … :see_no_evil: op slag verliefd! Ik had wel de mazzel dat er hier net eentje te koop stond.

Misschien wil Roy er wel afstand van doen?
Make him an offer he can’t refuse (via PB graag!) :sunglasses:

giphy

5 likes

@Royce is een hamster, gaat hem niet worden denk ik​:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

3 likes