Heee, Mister Canvas ![]()
Goedemorgen vanuit Ho Chi Minh:
Hier is het al 26 graden op dit moment dus nog ff lekker de warmte meepikken ![]()
Morning TKH
Geniet er nog even lekker van. ![]()
Het is nog een beetje stil in de Squale-kroeg want de meeste slapen iets langer uit na de gezellige GTG van gisteren ![]()
Klinkt goed! Geniet ervan! Ik loop hier inmiddels alweer met m’n dikke winterjas rond. ![]()
Ja, was super tof, gisteren! @Tijdspraak had alles tot in de puntjes verzorgd! Waarvoor nogmaals veel dank, Stef!
Leuk om jou @Petteflet ook eindelijk irl te spreken en te zien dat alles goed gaat met de blue blasted 1521, waarmee ook ik mooie herinneringen deel!
![]()
Goeiemorgen ![]()
Geweldig leuke GTG gister! Super organisatie van @Tijdspraak en bovendien een toffe locatie. Blij dat ik hier aanwezig kon zijn en extra leuk omdat dit m’n eerst meet-up/gtg was. Fijn om ook de personen te spreken achter de plaatjes van HF.
Check dit topic. ![]()
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/296
Even een flink stuk naar beneden scrollen…
Was de mijne, idd.
Haha, glad I could help! ![]()
Weer een beetje op de been Hein? ![]()
Zo te zien en lezen hebben jullie een leuke avond gehad, leuk ![]()
De Synchron is ook gearriveerd
Van boven op de pols ziet ie er misschien iets compacter uit dan de 300 maar hij is een flink stuk dikker
En dat merk je wel, waar de Doxa vrolijk onder een mouwtje (trui althans) schuift, is dit niet echt een lange-mouwen-horloge
De mid-case heeft wat weg van de Benthos maar dan met een extra horloge verstopt in de caseback
Zoals ik al dacht oogt en draagt ie vrijwel gelijk aan een 300T, alleen is de bezel wat minder hoog en de caseback wat hoger. Die Isofrane is een dik taai stuk rubber, past er wel goed bij. Alleen is die niet wit, maar lichtgrijs. Sowieso is het ‘wit’ hier lang niet zo (verkeers)wit als op de Doxa.
Ik weet vrij zeker dat de Doxa van deze 2 favoriet blijft (in ieder geval deze wintermaanden) maar misschien is het ook even wennen ![]()
Zo dat was mijn spreekbeurt
![]()
Ik heb gisteren dus ook een Doxa omgeslingerd, en ik moet zeggen dat ik ook wel juist gecharmeerd ben van het feit dat hij klein en plat draagt.
Heb er alleen geen foto van gemaakt (zoals ik altijd vergeet om foto’s te maken).
![]()
Dat kan geen 300T zijn geweest ![]()
Het was de Doxa versie van jouw Synchron.
Nice, Vries! Gefeliciteerd!![]()
![]()