Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Nog niet helemaal, maar moest echt op pad vandaag… thanks

2 likes

De Army heeft een dikte van 11,9

2 likes

Nouja het blijft werk helaas :sweat_smile:

Nu geland op Dubai en wachten op de laatste vlucht naar Amsterdam:

11 likes

Gisteren op de GTG verliefd op de Doxa 300T geworden, hartelijk dank @junior :joy:
Dus mijn 1521 COSC gaat naar de afdeling blauw en ben benieuwd of jullie nog een mooie 300T Sharkhunter te koop weten.

6 likes

Ik geloof je direct, ik vond hem in ieder geval mooi plat dragen. :crazy_face:

Haha, graag gedaan! Zo ging het bij mij ook trouwens, ik had hem even om de pols bij @Royce en een dag later had ik er al een gekocht … :see_no_evil: op slag verliefd! Ik had wel de mazzel dat er hier net eentje te koop stond.

Misschien wil Roy er wel afstand van doen?
Make him an offer he can’t refuse (via PB graag!) :sunglasses:

giphy

5 likes

@Royce is een hamster, gaat hem niet worden denk ik​:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

3 likes

Ha, ik denk dat je dat van dat hamsteren goed hebt ingeschat…! :hamster: :grin::wink:
De Doxa gaat in ieder geval niet weg, sorry.

2 likes

‘Paying forward’ heet dat toch trouwens? Goed bezig @junior :wink:

3 likes

Gast!
Zit je nou gewoon een afgeknipte foto van mij te gebruiken als je eigen foto … :thinking:
:joy:

3 likes

Die snap ik dan ook :wink: een gewone 300T is 14mm dik, net als de Synchron trouwens (net opgezocht). Wel gek, ik dacht eigenlijk dat de Army gewoon een kleurtje was op de 300T maar niet dus :sweat_smile: (eigenlijk meer een 300 met een plat glaasje)

3 likes

Waar is mijn vlag?

2 likes

Klopt in ieder geval, want de MM heb je niet meer :rofl:

3 likes

Is dat zo erg dan ?

2 likes

Het 1e klopt. Het 2e niet. :grin:

1 like

Nee hoor. Maar ik vind het wel fijn als je er geen stukjes van afsnijdt, dus dan de originele foto gebruikt.

Leuker is natuurlijk om gewoon je eigen foto’s te gebruiken, immers je hebt hetzelfde horloge … :innocent:

3 likes

Goedemorgen allemaal, brrrr dat is even wennen :cold_face:

14 likes

Hmm, da’s minder…:grimacing:

8 likes

Welkom terug op de Noordpool. :rofl:

Ow sjit…

3 likes

Puur koud indd.

Ahhh balen Edwin.

2 likes