Goede morgen ![]()
Lekker bakkie met …
Er stond een 1521 Alessia op C24 en die is binnen 2 dagen verkocht.
Goede morgen ![]()
Lekker bakkie met …
Er stond een 1521 Alessia op C24 en die is binnen 2 dagen verkocht.
Ik zag hem ook.
Maar ik weet dat ik hem niet heb gekocht… was jij het wel? ![]()
Nee ik was het niet
Heb er vorig jaar ook een gespot op kleinanzeigen en niet gehapt omdat ik niet zo een fan ben van een dial die van donker naar licht gaat. Noemt men dat Fume ![]()
Jammer… ik vind hem heel gaaf! Heel uitgesproken idd wel. Ik had er wel een oogje op maar dat die zo snel verkocht zou zijn had ik ook niet verwacht.
Hij is zeker gaaf en uitgesproken!
Jammer dat je niet gelijk gehapt heb. Had wel leuk geweest hier op het forum te hebben.
zou m ook weleens op blasted bracelet willen zien…
Toevallig met pindakaas ?
Ook…
Maar ik bedoelde eigenlijk dat vage horloge ![]()
Hier noemen we pindakaas met hagelslag altijd …… mag je hier niet hardop zeggen
ik dacht dat je daar op doelde… ik dacht een lotgenoot gevonden te hebben lol
Hoe dan?! Want dat eet ik ook vaak
en in het zuiden zijn we wereldvreemd
wel alleen met kwinkslag overigens ![]()
Is gewoon lekker en mag rustig worden uitgesproken, toch…
Pindakaas met sambal Manis is trouwens ook lekker. ![]()
Dat is toch geen pindakaas? Eerder Cocosnoot. ![]()

Ik wilde een selfie maken met een plak kaas op m’n bakkes. Maar helaas, de kaas is net op. ![]()
Where Else ![]()
But it’s not me ![]()
Ook gezien! En ja leuk voor de verzamelaar
Ik ben ook wel benieuwd
en eet separaat na elkaar., Elke morgen ![]()
Toevallig met pindakaas ?
Broodje pindakaas was al op, net als broodje hagelslag
it’s not me
Ik zou toch zweren dat ik jouw pols herken. Heb jij soms een polsdubbelganger? ![]()
![]()

goedemiddag zuipers,
Vandaag mijn Squale 1521 met meshband om de pols, weet ook niet hoe het komt maar had ineens zin in een Squale ![]()
fijn weekend allen ![]()
Uit de ouwe-doos. Voor de vrijdagmiddag, is het misschien nog wel leuk om het verslag van deze Squale-GTG van 2022 nog eens te lezen.
Beste horlogeliefhebbers, Gisteren vond in hartje Utrecht een bijzondere horloge meeting plaats. Als organisator willen we wat leuke feitjes en foto’s met jullie delen. De meeting was voor HF leden met speciale interesse voor Squale duikhorloges. Omdat we hartje Utrecht een locatie hadden afgehuurd was het voor velen een flinke speurtocht om er te komen, aangezien er op dat moment ook een hardloopwedstrijd aan de gang was en alle toegangswegen afgesloten waren. Na een inspirerende sight-seeing…
Ja, was ook super leuk! Net als de Squale HFLE-dag (2024), in Katwijk. Afgelopen woensdag was dan ook alweer m’n derde Squale-meeting. O.k., deze keer stonden natuurlijk ook in het teken van Doxa en Azj Zjee Pee (zoals je H.G.P. in het goed Frans uitspreekt, heb ik gehoord
). Laten we de traditie vooral voortzetten! ![]()