Gisteren vond in hartje Utrecht een bijzondere horloge meeting plaats. Als organisator willen we wat leuke feitjes en foto’s met jullie delen.
De meeting was voor HF leden met speciale interesse voor Squale duikhorloges. Omdat we hartje Utrecht een locatie hadden afgehuurd was het voor velen een flinke speurtocht om er te komen, aangezien er op dat moment ook een hardloopwedstrijd aan de gang was en alle toegangswegen afgesloten waren. Na een inspirerende sight-seeing tour vond toch iedereen de ingang:
Tijdens de meeting ontmoette oude- en jongere HF leden elkaar en konden we heel veel verschillende Squale en Subdelta modellen bekijken en zegenen met een extra laagje vette vingers.
Na de meeting is een groepje van zo’n 14 man gaan eten bij Restaurant Saigon in Utrecht. Hier zijn we verwelkomd door formumlid Kenneth aka @kaizo die ons met zijn team heerlijk heeft verwend met hapjes uit de authentieke Vietnamese keuken. Wat was dat ongelofelijk lekker zeg, op een gegeven moment was het doodstil aan de tafel (een unicum) en was alle aandacht alleen nog op het eten gericht.
Helaas zijn de rest van de foto’s niet door de balletage commissie gekomen en zul je het voor de rest met je verbeelding moeten doen
Speciale dank ook voor forumlid @Lennart2 , die een hele rit moest maken om de aanwezigen nog veel speciale modellen van Squale en Subdelta te kunnen laten zien. Fijn ook Lennart dat we s’avonds laat je auto hebben kunnen terugvinden aan de andere kant van Utrecht en nog op alle 4 zijn wielen
Alle aanwezige bedankt namens @royke74 en mij bedankt voor jullie aanwezigheid, de mooie verhalen en de gezelligheid. Het was wat wij zeggen echt ouderwets gezellig.
Nogmaals jammer dat ik er niet bij kon zijn. Heb veel gemist zo te zien en te horen. Maar wat een super locatie hebben jullie daar gevonden zeg en volgens mij ook nog aardig werk van gehad
Ik hoop tot een volgende meeting, want de Squale’s blijven wel bij mij
Erg leuk om er bij geweest te zijn, logistiek lastig in centrum waar geen doorkomen aan was vanwege Singelloop maar alles toch nog op tijd er gekregen, leuk om zo veel enthousiaste Squale liefhebbers en geïnterseerden te spreken, te leren kennen, aansluitend super gegeten, leuke sfeer en bovendien auto ook nog weer heel teruggevonden s’nachts😂 geslaagde en super gezellige dag, volgende keer doe ik weer mee😉
Bedankt @royke74 en @MotoSkooly voor het organiseren!
@Lennart2, @royke74 en @MotoSkooly, ik heb een topmiddag en -avond gehad met heel veel geweldige horloges, fantastisch eten en bijzonder goed gezelschap! Heel erg bedankt en graag tot de volgende keer!
Gents (@royke74, @MotoSkooly en uiteraard @Lennart2), bedankt voor het organiseren en de gezelligheid. Was leuk en voor herhaling vatbaar. Het eten bij @kaizo was idd top!
Heb me moeten inhouden om niet nog meer horloges aan te schaffen
Was een geslaagde middag. Had helaas niet veel tijd. Volgende keer ben ik er weer bij en zorg er dan voor dat ik wat meer tijd heb. @MotoSkooly@royke74@Lennart2 dank voor het organiseren!
Ja jongens, dat hebben jullie allemaal gemist. Volgende keer beter opletten!
En altijd leuk op zo’n meeting, het geneuzel over details
Gepolijst of geborsteld? Of toch gestraald? Zwarte plaat? Witte?
Blauw sunburst? Wel leuk die ene maar jammer van de datum! En zo babbelen we door …