Bedankt voor de leuke samenkomst @MotoSkooly en @royke74.
Super leuk om met zoveel Squalefans samen te komen, op deze mooie locatie! Wat een leuke groep mensen was het! Verder geweldige horloges gezien, heel veel leuke gesprekken gehad, veel gelachen en tot slot heerlijk gegeten!
Bedankt iedereen voor een top middag en avond en speciale dank voor @royke74 en @MotoSkooly voor het organiseren van deze zeer geslaagde meeting!
Ik kom graag een keer koffie drinken in Veldhoven, zodra ik eruit ben welke van deze twee het gaat worden.
De onderste .
Deze is er ook nog in het melk wit, die is ook erg mooi.
Die is gaaf inderdaad, maar volgens mij alleen uitgebracht voor de Italiaanse markt. Lijkt me lastig te vinden.
Als je een adresje hebt, PB dan even
Iedereen die aanwezig was op de Squale meeting nogmaals bedankt. Kort verslag vind je hier:
Als ik dat zo hoor en zie, was het een zeer geslaagde dag daar in Utrecht. Hulde voor beide heren @MotoSkooly en @royke74 van Q-watches en de volgende keer hoop ik er echt bij te zijn.
Ps
Iemand nog wat moois gekocht
Ik heb het nu in ieder geval teruggebracht tot (een keuze uit) twee en ga binnenkort de knoop doorhakken.
Ik was aangenaam verrast door de Marina Militare en de Periscope. In het echt veel mooier dan op de foto’s die op internet staan, net als de T183 Carbon modellen. Toch blijf ik de Squalematic’s ook erg mooi vinden en er is genoeg keus binnen dit model door de verschillende kleurcombinaties. De kast is alleen wel hetzelfde als die van de 50 Atmos, alleen een stukje groter. Misschien komt er dan toch nog eens een Squalematic in de collectie?
Toen ik in talie was en even online ging neuzen kwam ik 'm tegen bij: Orlogeria Majer . Is volgens mij een exclusive voor deze authorized reseller/dealer maar is vast te checken via de squale site
Omdat je weer zat te slapen?
Mooie combinatie Bram
Staat top!
Toch fraai, hè?!

Een leuk verjaardagscadeau, misschien.
Hij is inderdaad erg mooi en vooral op deze blauwe Tropic
Dus uiteindelijk 3 Squale’s in de collectie ?
Ben bang dat het er de komende tijd toch van gaat komen…