Verslag Squale meeting 2 oktober j.l.

Wat cool!

Ik zou bijna een Squale kopen om er de volgende keer bij te zijn.

Zo’n glimmende blauwe heeft me altijd wel kunnen bekoren :sunglasses:

3 likes

Het was super gezellig en leuk om weer wat HF’ ers te ontmoeten!

7 likes

Het was inderdaad erg leuk, mooie exemplaren van Squale gezien en leuke mensen ontmoet. Het was jammer dat ik niet zo lang kon blijven, want de sfeer was top!

6 likes

Ik kon er helaas echt niet bij zijn met de Onda. Jammer. Maar goed te zien dat het gezellig was. Ik had die full black squale toch graag even bepoteld :ok_hand:

5 likes

Leuke meting zo te zien :grinning:

1 like

Mooi en leuk geweest zo te zien!!
Dank je voor de uitnodiging maar helaas verhinderd en heb ook geen Squale he haha.

Gr,

2 likes

Dat had je ter plekke kunnen rechtzetten :grimacing: :smile:

5 likes

Potverdorie, dat ziet er gezellig uit en klinkt ook goed. Vietnamees eten is helemaal lekkah.
Hebben jullie ook flink gediscussieerd over hoe Squale uitgesproken wordt? Skualèh, skualay, skual?

4 likes

Daar hoeven we geen discussie over te voeren :grin:

3 likes

Daar heb je een punt haha

1 like

Dit was natuurlijk retegezellig. Leuk dat jullie dat organiseerden, leuk ook om @ThaPapper weereens te zien klootviolen met een stel rijstvelletjes. :slight_smile: Ik heb smakelijk gelachen met en om de heren, buitengemeen gezellig.

Speciale props voor @johngo die de Bergse reis naar Utrecht maakte, om daar vervolgens als een soort Don Quixote rond te moeten dolen op zoek naar een haai… Ik vermeng m’n metaforen, maar toch… 10 en griffel voor de getrooste moeite.

Ik heb maar niet te serieus naar die Sub39 gekeken. :slight_smile:

10 likes

Ook ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Ik heb me iets minder bezig gehouden met de tentoongestelde horloges maar heb me prima geamuseerd :+1:

Ik ben er de volgende keer weer graag bij :pray:

Ps, zaadje voor de Cartier santos is toch wel weer gepland :sweat_smile:

9 likes

Dat lag aan mij en niet aan de rijstevelletjes maar zo lang niemand m’n vriendin inlicht, kan ik thuis nog even de schone schijn ophouden… :see_no_evil::rofl:

Het was helemaal goed mensen; Q-Watches bedankt voor de prima organisatie en verder iedereen voor de gezelligheid! :tada:

8 likes

Leuk! In mijn stadsie nog wel en ik was er niet. Wat ging hier mis?

Merci, en toen ik de haaienshow gevonden had was de voorstelling bijna ten einde. :sob:
Gelukkig heeft het gezellig etentje veel kunnen goedmaken. :smile:

8 likes

Super leuk dat je erbij was, John en ook nog 'ns zulke gave horloges mee had! :+1: Weet niet of ik hier helemaal voor naar België was gereden. :grimacing: :sweat_smile: :wink:

3 likes

Jammer dat ik het gemist heb! Volgende keer beter…

2 likes