Nou kom ik 'm toch weer tegen. Maar nu op de bodem van de zee…![]()
![]()
![]()
Techy?
Where Else ![]()
But it’s not me ![]()
Ook gezien! En ja leuk voor de verzamelaar
Ik ben ook wel benieuwd
en eet separaat na elkaar., Elke morgen ![]()
Toevallig met pindakaas ?
Broodje pindakaas was al op, net als broodje hagelslag
it’s not me
Ik zou toch zweren dat ik jouw pols herken. Heb jij soms een polsdubbelganger? ![]()
![]()

goedemiddag zuipers,
Vandaag mijn Squale 1521 met meshband om de pols, weet ook niet hoe het komt maar had ineens zin in een Squale ![]()
fijn weekend allen ![]()
Uit de ouwe-doos. Voor de vrijdagmiddag, is het misschien nog wel leuk om het verslag van deze Squale-GTG van 2022 nog eens te lezen.
Beste horlogeliefhebbers, Gisteren vond in hartje Utrecht een bijzondere horloge meeting plaats. Als organisator willen we wat leuke feitjes en foto’s met jullie delen. De meeting was voor HF leden met speciale interesse voor Squale duikhorloges. Omdat we hartje Utrecht een locatie hadden afgehuurd was het voor velen een flinke speurtocht om er te komen, aangezien er op dat moment ook een hardloopwedstrijd aan de gang was en alle toegangswegen afgesloten waren. Na een inspirerende sight-seeing…
Ja, was ook super leuk! Net als de Squale HFLE-dag (2024), in Katwijk. Afgelopen woensdag was dan ook alweer m’n derde Squale-meeting. O.k., deze keer stonden natuurlijk ook in het teken van Doxa en Azj Zjee Pee (zoals je H.G.P. in het goed Frans uitspreekt, heb ik gehoord
). Laten we de traditie vooral voortzetten! ![]()

Squale 1521
De Matic is een maatje groter dan de 1521 toch?
Nou. zo’n gedoe maken we er ook weer niet van.
't Is vrijdag en heb een zware woensdagavond achter de rug ![]()
Yes.
't Is vrijdag en heb een zware woensdagavond achter de rug
![]()
zware woensdagavond achter de rug

De Matic is een maatje groter dan de 1521 toch?
klopt, scheelt 2mm ![]()
Ik hou het simpel, alle Squales met kroon op 3 uur zijn 1545 en op 4 uur 1521 ![]()
Jij en @louis de catering volgende keer ?
Mijn prijsniveau is niet geschikt voor een Squale meeting, ik zit meer op het Patek niveau ![]()
Patek niveau catering voor een squale niveau meeting klinkt als een plan ![]()
Jij en @louis de catering volgende keer
![]()
Mijn prijsniveau is niet geschikt voor een Squale meeting, ik zit meer op het Patek niveau
Ik zit meer aan de toko op de hoek kant. ![]()
![]()
Vandaag maar eens zelf Döner fabriceren.
De TikTok gehakt doner ?