Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Nou kom ik 'm toch weer tegen. Maar nu op de bodem van de zee…:tropical_fish::ocean::diving_mask:
Techy?

8 likes

Zo na een week weer eens een andere om:

13 likes

Where Else :sweat_drops::heavy_check_mark: But it’s not me :cold_face:

Ook gezien! En ja leuk voor de verzamelaar

Ik ben ook wel benieuwd :thinking: en eet separaat na elkaar., Elke morgen :blush:

Broodje pindakaas was al op, net als broodje hagelslag

2 likes

Ik zou toch zweren dat ik jouw pols herken. Heb jij soms een polsdubbelganger? :face_with_monocle::stuck_out_tongue_winking_eye:

image

4 likes

goedemiddag zuipers,

Vandaag mijn Squale 1521 met meshband om de pols, weet ook niet hoe het komt maar had ineens zin in een Squale :wink:

fijn weekend allen :+1:

12 likes

Uit de ouwe-doos. Voor de vrijdagmiddag, is het misschien nog wel leuk om het verslag van deze Squale-GTG van 2022 nog eens te lezen.

3 likes

Ja, was ook super leuk! Net als de Squale HFLE-dag (2024), in Katwijk. Afgelopen woensdag was dan ook alweer m’n derde Squale-meeting. O.k., deze keer stonden natuurlijk ook in het teken van Doxa en Azj Zjee Pee (zoals je H.G.P. in het goed Frans uitspreekt, heb ik gehoord :fr: :wink:). Laten we de traditie vooral voortzetten! :beers:

5 likes

Here we go again……

12 likes

2 likes

De Matic is een maatje groter dan de 1521 toch?

2 likes

Nou. zo’n gedoe maken we er ook weer niet van.
't Is vrijdag en heb een zware woensdagavond achter de rug :wink:

4 likes

Yes.

2 likes

:rofl:

2 likes

image

5 likes

Jij en @louis de catering volgende keer ?

2 likes

klopt, scheelt 2mm :+1:
Ik hou het simpel, alle Squales met kroon op 3 uur zijn 1545 en op 4 uur 1521 :wink:

2 likes

Mijn prijsniveau is niet geschikt voor een Squale meeting, ik zit meer op het Patek niveau :wink:

1 like

Patek niveau catering voor een squale niveau meeting klinkt als een plan :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

:rofl:

Ik zit meer aan de toko op de hoek kant. :rofl::rofl:

Vandaag maar eens zelf Döner fabriceren.

2 likes

De TikTok gehakt doner ?

2 likes