Altijd top!
Siii! ![]()
willen ze hier ook doen, heb t wel in huis… ben beniewd
Ik ook, hahahaha!
1 tip: neem 1/4e van de komijn ten opzichte van wat er wordt gezegd.
Weet ik uit ervaring, zeg maar… ![]()
die heb ik al gehad toen ik mercimek ging maken haha alles naar de klote…
Dat moet je ook aan Turken overlaten.
Nederlanders maken zuurkool, boerenkool en erwtensoep. Indo’s maken rijsttafels en Chinezen babi pangang. Als iedereen maar alles maakt wordt het een zooitje……![]()
![]()
Nou, mijn pols is minder Worstig ![]()
Ik snap best hoe dat komt maar das niet erg… Ik ben ook best gehecht aan mn Bolle blauwe vriendje en denk dat ik m maar eens opzoek,
Ik heb her en der al wat foto’s gezien van de GTG. Volgende keer hoop ik dat ik er bij kan zijn, het zag er goed uit heren👌🏻
Nu heb ik die 1521 Cosc (met een zogenaamd super afgeregeld uurwerk) al twee keer in moeten sturen voor reparatie en een 3e keer zit er aan te komen…
En dan slinger ik dit 2e hands gekochte gebakje om de pols en die is “starten, lopen”
Zeg het maar ![]()
Anyway, Arancia for the win ![]()
Proost mannen
Ja, da’s köt. Stomme pech. Kun je hebben. Ik lees het ook wel 'ns over veel duurdere merken, als Breitling of Omega. Heb jij niks aan, natuurlijk. Succes en hopelijk is driemaal scheepsrecht. ![]()
Die
is sowieso een gaaf horloge! ![]()
Jaja, jij hebt ook een gaaf horloge!
![]()
Ik mag het niet te vaak zeggen, want dan ben ik een ouwe brombeer
Maar ik ben het wel met je eens. Ik koop ook het liefste een iets oudere Squale met het ETA-uurwerk in plaats van Sellita.
Denk dat een chinees je raar aankijkt als je babi pangang een chinees gerecht noemt ![]()
Gekke vraag misschien maar stuur je hem dan naar Squale? En wat is het probleem precies?
Hele gave Arancia in ieder geval ![]()
Zoiets staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar eerst nog wat horloges verkopen ![]()
En goedemorgen allemaal!