Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Goodmeuning……

13 likes

Moguh ! Ben niet squale moe hoor maar deze moet weer ff om ! Van de week weer naar de 1545

13 likes

Heerlijk zo die blauwe tinten.

13 likes

De Doxa’s knallen je om de oren hier. Tof om te zien dat veel kroeggangers ‘in hetzelfde hoekje zitten’.

Vandaag weer eens een oude vertrouwde beater uit de doos gehaald.

12 likes

Brrr koud buiten :cold_face:

13 likes

Hey leuk ! In 2019 ook gehad en toen weg gedaan omdat ik hem te dik vond. Best gek aangezien ik dat zelf toen ook was :rofl: elke keer als ik er een zie denk ik moet ik ook weer hebben. Maar als ze te koop staan denk ik toch weer zou ik hem nog te dik vinden ?

3 likes

Is er weer voor……

16 likes

Ik doe mee, maar dan met vers getrokken groente soepje. Ik ben niet zo van de snert

1 like

Watje :wink:

3 likes

Is die zo dik dan? :thinking:

Lekker!

3 likes

De skx 13,25mm

En mijn sub600T

Daar komt ie !!!

13,50mm

Haha geen idee waarom ik dat toen dacht maar blijkbaar kan die dus weer terug in de collectie lol

6 likes

Mijn erwtensoep?

5 likes

Ik heb hem opgestuurd naar de winkel waar ik hebt gekocht heb. De eerste twee keer wou hij niet meer opwinden en draaide de rotor met een noodgang mee als ik hem probeerde op te winden.
Nu krijg ik er helemaal geen leven meer in.

3 likes

Tja, blijft mijn “kan alles hebben” beatertje.

Vandaag weer een heerlijk concert van Sticks en Kubus met Rico en Jawat overleefd, incl moshpit. Toch lekker om ongestoord een horloge te dragen in deze omstandigheden :slight_smile:

8 likes

Jeetje dat is vervelend.
De eerste 2 keer lijkt me een smeringsprobleem, nu zal er mogelijk een schroefje losgekomen zijn.
Hoop voor je dat ze dit snel gefixt hebben!!

3 likes

“gekkenhuis”

2 likes

Goedemorgen!

Nieuw bandje binnengekregen voor mn 1521:

Lekker vrolijk :sun_with_face:

13 likes

staat hem goed !

3 likes

Morning morning :raised_hands:

Ik had meer sneeuwfoto’s verwacht, of is het zo plaatselijk gevallen? :snowman_with_snow:

14 likes

Hier ook hoor maar vind al erg genoeg dat ik 5 uur op moest voor werk

5 likes