Oud? De duvel is oud!
Anders wel een beetje een Boomerbandje! ![]()
Geintje hoor, ik vind het een mooi combi zo! ![]()
![]()
Leuk zoals dat hier gaat ![]()
![]()
Geen idee Ed, gewoon niets van aantrekken wat men zegt. Wij vinden het leuk hier!
Facebook is ook een optie maar vluchtig. Hier kan je dingen terug kijken en lezen.
De gemiddelde leeftijd hier is volgens mij meer belegen en niet jong iig
Ik mag hier ook weer meedoen! Nu wachten op het moment dat 1) alle mannen op de camping beschaamd hun horloge afdoen omdat het zwembad 1150 meter diep blijkt te zijn of 2) niemand de kilometer diepe sloot durft in te springen waar net een kind in is gevallen. Dan kan ik mooi borstroffelend de alfa-aap uithangen.
…of is die diepterating toch een beetje onzinnig? ![]()
Ciao monkey
![]()
Nee, gewoon heel nuttig. Je kunt maar beter goed voorbereid zijn. ![]()
Gefeliciteerd, trouwens! Sowieso een vet horloge!
![]()
Gefeliciteerd en welkom back .
Is dit de Master van een mede Hf member?
Congrats met de NA, Jack! Geniet er volle bak van!
Dank allemaal! Alle gekheid op een stokje: het blijft een sympathiek merk, en dit is wel een verrassend gave uitvoering. ![]()
Jazeker, ik heb deze week gezellig koffiegedronken met @HeinW.
Nu ben ik geen Squale kenner, maar deze ken ik nog niet. Mooie blauwe dial en opgelegde indices.
Wat is het Ref.nummer? Is deze nog nieuw te koop? Ik krijg hem nog niet gevonden.
Jouw bezel insert lijkt donkerblauw met lichtblauwe markeringen. Op de Gnomon site lijkt jouw link zwart met witte markering.
Grappig dat je dit aanhaal.
Ik ben juist heel blij dat dit forum springlevend is.
Afgezien dat we veel plaatjes en gewoon dingen posten om te posten is er natuurlijk ook veel kennis die hier rond blijft hangen door eerder gestelde vragen en antwoorden hierop.
In het verleden gek van Subaru Impreza’s geweest. Van die Rally auto vliegtuig machines. Iets met die mis ik nog elke dag maarja we moeten door. Terug naar je vraag/stelling.
Alles ging over naar een Facebook groep(en) en het forum viel stil.
Eindstand, kennis weg. Gezicht dan wel het idee achter iemand zijn naam en post, weg.
Alles wordt onpersoonlijk en niets meer terug te vinden. Slecht archief.
Kortom, ik ben van mening dat dit goed is en dat er veel leven op het forum is. Ik ben er blij mee vooral met de ervaring uit het verleden.
Netjes hoor, staat je goed! ![]()
Ja, dat is zeker een groot voordeel.
Er lopen zeker wel wat jonkies rond. Maar er zitten hier idd ook wel behoorlijk wat krasse knarren, zeg maar. Waaronder ikzelf, natuurlijk! ![]()
Ja, het feit dat hier een behoorlijk aantal flink levende en actieve en interessante en zelfs gezellige topics is, houdt 't wel aantrekkelijk. En idd een mooi
ook.
Zo! Wat een kanon! Gefeliciteerd!
![]()
Wat een stoere GS is dit zeg, gefeliciteerd met je aanwinst ![]()