Was alweer even geleden dat ik hier acte de presence gaf.
Zoveel?
Je lijkt wel een wijf! ![]()
Haha ja dat is alleen omdat het zo uitkwam
dit is een ‘bandsysteem’ wat ik al langere tijd wilde proberen maar veel te duur vond, nu hadden ze een mooie BF korting met onder andere een mystery pack bandjes (8 stuks). Zat door die bandjes te scrollen en ik kwam er niet echt uit (heb op dit moment ook niet een specifiek horloge wat ik hiermee wil gebruiken) dus ik denk ik bestel gewoon 2 van die verrassingsdozen dan kan ik wat verschillende soorten proberen ![]()
Oewwwww. mooi man, die had ik ook al eens gespot maar vond het ook wel wat prijzig. Benieuwd naar de bevindingen
keep us posted ![]()
Al een tijdje de Squale niet om gehad. Na twee dagen de Breitling van de pols en deze om de pols. Draagt toch wel heerlijk hoor. En het oog wil ook wat. Met nog steeds een fout rose strap… Goede zondag avond, foto misschien niet de beste kwaliteit:
Lekker sfeervol toch ![]()
Ik vind de foto wel leuk
Heb m ook. Best leuk.
Beetje stil hier… Iedereen in een winterslaap ![]()
Deze is heerlijk onder de Radar mooi ![]()
Ja, sorry, mensen. Weer geen Squale vandaag. Maar wel 'n wissel. Eindelijk weer 'ns. Zoals jullie misschien doorhadden, draag ik nu al zo’n anderhalve maand vrijwel uitsluitend de Autavia. Je zult begrijpen dat de andere horloges in de kist zich ernstig verwaarloosd voelen. Toen ik vandaag, toevallig even naar de horlogekist keek, deden ze allemaal vreselijk hun best om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn, in de hoop dat ze weer eens even wat wristtime kregen, natuurlijk. M’n Seamaster chrono stond zelfs in een lekker standje (ten to two), in de hoop op wat aandacht van mij. ![]()
Nou dat is gelukt. Voor nu dus even deze. ![]()
Fijne avond, Squale amici! ![]()