Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Was alweer even geleden dat ik hier acte de presence gaf.

15 likes

De eerste helft van mijn nieuwe avontuur :sweat_smile:

Edit: en de tweede helft

9 likes

Zoveel?
Je lijkt wel een wijf! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha ja dat is alleen omdat het zo uitkwam :sweat_smile: dit is een ‘bandsysteem’ wat ik al langere tijd wilde proberen maar veel te duur vond, nu hadden ze een mooie BF korting met onder andere een mystery pack bandjes (8 stuks). Zat door die bandjes te scrollen en ik kwam er niet echt uit (heb op dit moment ook niet een specifiek horloge wat ik hiermee wil gebruiken) dus ik denk ik bestel gewoon 2 van die verrassingsdozen dan kan ik wat verschillende soorten proberen :man_shrugging:

2 likes

Oewwwww. mooi man, die had ik ook al eens gespot maar vond het ook wel wat prijzig. Benieuwd naar de bevindingen :wink: keep us posted :+1:t2:

2 likes

Zo is dat, kom maar door met die wristshots

13 likes

Al een tijdje de Squale niet om gehad. Na twee dagen de Breitling van de pols en deze om de pols. Draagt toch wel heerlijk hoor. En het oog wil ook wat. Met nog steeds een fout rose strap… Goede zondag avond, foto misschien niet de beste kwaliteit:

13 likes

Lekker sfeervol toch :ok_hand:t2:

2 likes

Ik vind de foto wel leuk

2 likes

12 likes

Goedemorgen Squale-vrienden,
Geniet van deze Ice blue Monday zo aan het begin van deze week:

11 likes

Goede middag allemaal

18 likes

Heb m ook. Best leuk.

Avondwisseltje

14 likes

Beetje stil hier… Iedereen in een winterslaap :thinking:

1 like

Nee gewoon even Squaleloos vandaag:

11 likes

Bijna…….

10 likes

Lekker kleurtje hoor @daffie :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Deze is heerlijk onder de Radar mooi :blush:

1 like

Ja, sorry, mensen. Weer geen Squale vandaag. Maar wel 'n wissel. Eindelijk weer 'ns. Zoals jullie misschien doorhadden, draag ik nu al zo’n anderhalve maand vrijwel uitsluitend de Autavia. Je zult begrijpen dat de andere horloges in de kist zich ernstig verwaarloosd voelen. Toen ik vandaag, toevallig even naar de horlogekist keek, deden ze allemaal vreselijk hun best om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn, in de hoop dat ze weer eens even wat wristtime kregen, natuurlijk. M’n Seamaster chrono stond zelfs in een lekker standje (ten to two), in de hoop op wat aandacht van mij. :wink:
Nou dat is gelukt. Voor nu dus even deze. :person_shrugging:

Fijne avond, Squale amici! :last_quarter_moon_with_face:

11 likes