Zelfde Ed! En lekker in roulatie dragen wat je hebt want dan heb je er ook plezier van en kom je er ook achter welke wel en welke niet mogen blijven.
Hmm, ja. Daar snijd je dus een gevoelig puntje aan. Ik zit dus, op dit moment, middenin een fase waarin ik me afvraag wat ik überhaubt wil houden. O.k., m’n Autavia houd ik sowieso, natuurlijk. En m’n Squale HFLE. Maar verder… Ik wil in 2026 eigenlijk een Monaco… ![]()
Maar dat gaat zomaar niet Ed ![]()
Want je moet eerst met de Hgpee op Holiday ![]()
Maar ik zal je helpen…, ik heb de aqua Terra, de Carrera chrono en de Monaco van mn lijstje geschrapt.
En waarom? Omdat ze voor het geld wat ze kosten mij niet het plezier en voldoening geven wat zou moeten mijn inziens ![]()
Nou, dat gaat waarschijnlijk ook nog wel gebeuren.
Nee, sorry. Maar dat zijn voor mij precies de twee nog ontbrekende schakels, in mijn horlogebestaan. Beter wordt 't niet, voor mij. Dus, gaat niet lukken, ben ik bang. ![]()
En nog maar even een plaatje van een Squale, die ik ook gaaf vind.

Gaaf ding zeg!
Ik heb vandaag een kerstontbijt op het werk, dus maar een feestelijke glimmende klatser omgedaan:
Morgen weer een Squale ![]()
De Fiffer?
Congrats met alweer een wisselbeker, gozer!
![]()
Oeh dat is een mooie aanwinst!
Die kan niet tegenvallen.
Si.
Dat is in principe niet het idee/de bedoeling, maar vooralsnog zijn het dat wel allemaal geweest (voor mij) ![]()
Dat lijkt me ook sterk, ik heb hem al ooit gehad ![]()
Gracias
Kreeg 'm vanmorgen even niet direct mee. Maar dit is een NA, dus? Gefeliciteerd!
Is dit een 54?

![]()
Gefeliciteerd met ![]()
![]()
![]()
Het dure kopje koffie ![]()
Ik zou ook wel met 2 Tudors kunnen leven, te weten de blauwe Pelagos titanium en de Chrono van apmv (volgens mij,
)
2x ja! En bedankt ![]()
hoe is bij jou de verdeling in draagtijd ongeveer?
Dat was hem
sterker nog der kon geeneens meer een koffie vanaf ![]()
Kersttruien:joy:![]()
![]()
![]()
![]()