Mooi man, veel plezier ermee.
Hier de 1521 Arancia weer om, vooral omdat de 1521 COSC nog bij de horlogemaker ligt.
En ik kijk met een schuin oog naar deze
Meningen graag ![]()

Tsja, oranje he ![]()
Mooi man, veel plezier ermee.
Hier de 1521 Arancia weer om, vooral omdat de 1521 COSC nog bij de horlogemaker ligt.
En ik kijk met een schuin oog naar deze
Meningen graag ![]()

Tsja, oranje he ![]()
Vind eigenlijk dat een
duikertje sowieso in iedere collectie hoort.
![]()
Deze Crepas vind ik leuk. Hoewel, maar da’s natuurlijk heel persoonlijk, het wordt ‘Project’ mij op de een of andere manier stoort, net als de pijl aan het eind van de minutenwijzer én, niet in de laatste plaats, de datumpositie. Dat vind ik toch wat minder mooi. Maar verder niet verkeerd en het zijn natuurlijk kleine details en ik ben daarnaast ook gewoon een zeikerd. ![]()
Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst ![]()
CREPAS voor mij plus één! ![]()
Maar vandaag (en gisteren) gewoon deze klassieke 1521 met een twist om de pols.
Jep!
Goedemiddag allen!
Vanaf vandaag gaan we weer het normale leven in. De afgelopen weken tot aan gisteren, druk geweest met allerlei festiviteiten en vanaf morgen weer met werk. ![]()
Ik wens jullie een fijne zondag en morgen weer een mooie start van de eerste volle werkweek in 2026.
Ja, ik waarschijnlijk al te lang geen Squale meer gedragen.
Maar wat is precies de ‘twist’ bij deze? ![]()
Mooi! Was/is toch wel een uniek ding!
Goedemiddag allen!
Hey, ouwe! Tijd niet gesproken!
Vanaf vandaag gaan we weer het normale leven in.
Ja, he? Toch ook wel weer behoefte aan beetje normale weken. ![]()
floep
![]()
Maar wat is precies de ‘twist’ bij deze?
De insert is niet origineel, is er eentje van Long Island Watch, speciaal voor 1521-modellen gemaakt.
Ah, ja! Nou je het zegt! ![]()
Dag liefhebbers! Ik heb een vraag. Ongetwijfeld heeft iemand van jullie hier een antwoord op (ik kan zelf het antwoord niet vinden online)
Weet een van jullie tot wanneer (jaartal) Squale op de zijkant van de kast het logo graveerde? In dit geval de Squale 1521 Blue Blasted. Hoor het graag ![]()
Ja, daar hebben we het al eerder over gehad. Maar ik herinner me dat toen de meningen verdeeld waren. Ik dacht tot zo tweede helft jaren '10.
Edit: Chat GPT zegt dat het tot 2023 nog wel voorkwam. Maar mijn meer recente 1521je hebben/hadden 'm niet. ![]()
Oké, dus als iemand beweerd dat het horloge uit 2021 komt, klopt dat niet helemaal …
Dacht dat ze daar in 2018 mee zijn gestopt. Of hij moet heul lang op de plank hebben gelegen.
Oké, dus als iemand beweerd dat het horloge uit 2021 komt, klopt dat niet helemaal …
Deze kocht ik nieuw in juni 2021 en die had het niet.
Hm interessant. Betekend dus dat het horloge of 3-4 jaar ouder is, of misschien wel 10 jaar ouder. Daar krijg ik wel een beetje de kriebels van, wellicht toch maar via het forum iets aanschaffen ![]()
Kan je niet iets met serienummer ![]()
wellicht toch maar via het forum iets aanschaffen
Staat een heeeeele mooie 1521 COSC van maart 2025 te koop, is van een heeeeel betrouwbaar forum-lid.