Ja heb Squale al een mailtje gestuurd, even afwachten. Een paar jaar ouder is echt geen probleem, 10 jaar wel (prijstechnisch) Alhoewel, wellicht is dan juist weer een collectors item haha. Het wordt mijn eerste Squale, dus ik wil er wel een goed gevoel aan overhouden in ieder geval.
Wil je dan persee een met Squale gravure op de zijkant?
Heb ik gezien Louis! Inderdaad prachtig, maar ik heb mijn zinnen gezet op een blue blasted ![]()
Nee helemaal niet. Is mij om het even, maar als ik iets koop vind ik het prettig als de informatie die verstrekt wordt door de verkoper klopt. Vandaar mijn vraag ook hier, ook omdat ik net even iets minder verstand heb van Squale dan de meesten hier. En daar ben ik heel blij mee, dus dank voor de reacties!
Je moet nog een hoop leren… ![]()
Haha, laat mij nog eerst op mijn smoel gaan. Sta ik daarna weer op en koop ik Squale nummer 2,3 en 4.
Staat er ook lang niet altijd op ![]()
Zit er geen pasje/bon/certificaat o.i.d. bij?
Dat 2e zou alleen maar beter zijn want dan is het in ieder geval een ETA ![]()
Is niet nodig je kunt hier vragen
2 3 4 klinkt goed!
Wat is jouw smaak wb Squale?
Ik zit al een half jaartje (misschien wel langer) te kijken naar de 1521 - Blue Blasted. Ik weet niet precies wat het is, maar daar kom ik telkens bij terug. De combinatie van de niet alledaagse blauwe kleur (vaak donkerblauw) en de oranje wijzer … heel gaaf.
Uiteraard ben ik ook in het Squale youtube-rabbit-hole terecht gekomen, en dat is ook een feestje natuurlijk (Urban Gentry kan er ook wat van, moet je van houden) Mooie historie, geniale kast.
Ik duik er de komende tijd nog iets dieper in!
Pun intended ![]()
Dan is de Bleu blasted van ten2two misschien wat voor jou. Dat is een fatsoenlijk adres om te kopen. De bracelet is ook gaaf blasted!
Yes, meerdere members hebben mij er op gewezen. Even kijken hoe mijn huidige onderhandelingen aflopen, maar deze houd ik zeker in mijn achterhoofd. Dank voor het meedenken!
Heb Chat GPT er ook even overheen gegooid (inclusief serienummer en foto van de caseback) en de conclusie is 2015-2017. Stukje ouder dus. Kans is wel groter dat er een ETA in hangt, maar zal waarschijnlijk wel een keer een beurt nodig hebben binnenkort.
Blijft gaaf zo’n mititaire…
Die heb ik laatst nog gepost, lees je ook wel eens iets ![]()
Ja dat heb ik gelezen maar ik heb m gegoogled en kon niets vinden