Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

En zo is het!!

20 likes

15 likes

Twee is altijd beter dan één. :wink: :+1:

10 likes

Ik heb een hekel aan kiezen dus doe mij maar polished brushed blasted Hoppaa :laughing:

2 likes

Ik lees hier weer veel te veel mee… Ik wil ook een Squale :frowning:
Had even het idee dat mijn HGP de honger had gestild. Maar een halfjaar later is het terug.

8 likes

1 like

16 likes

Mijn hele collectie Squale’s op de foto.

24 likes

Oh joh, dacht dat je er veel meer had!:wink:

1 like

Ja ‘had’ misschien wel. :sweat_smile: Plus de Fiffer, voor iets meer dan de helft. :grimacing:

1 like

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

16 likes

Lekker kwartet hoor! :grinning::100:

1 like

Bij de Etna

16 likes

Yup! :sunglasses:

Van +13,9 naar +18,9 en nu +0.3 … chapeau @PeterLC! :partying_face:

#MeToo

Ik heb de MM net op de winder geslingerd omdat ik zin had in de rooie BB41, momenteel wel echt mijn favoriet. De twijfel sluipt er dus in om toch maar weer terug te gaan naar twee horloges. Ik vind een derde toch een soort van gedoe. Maar, lekker dat de 1521MM nu wel lekker strak loopt. Zoals het heurt, vind ik. Blij mee.

7 likes

Ik vind het leuk om te zien hoe verschillend er gedacht wordt over het aantal horloges dat een ieder hier bezit/wil bezitten. Ik wil ook niet heel veel horloges (ik heb er 7) maar bij mij is het belangrijk dat elk horloge volledig z’n eigen identiteit en vaak ook een eigen kleurstelling heeft. De één op staal, de ander op leer, de Squale op (meestal) rubber. Ik was al heel lang geïnteresseerd in Squale en ben blij dat ik er één heb, maar ik hoef geen 2e, dat zou dan weer totaal iets anders worden.

6 likes

Het zou eigenlijk Hotel California moeten heten hier…

7 likes

Die blauwe gestraalde is echt mijn favoriet…

6 likes

Lekkere out of the box Combi :grinning::heavy_check_mark:

3 likes

Van mij ook. Sowieso de mooiste Squale :shushing_face: :raised_hands:

13 likes