![]()
Volgens mij ben je al heel ver ![]()
My 2 cents, een collectie van 3 kan toch niet teveel zijn? Ik kan me echt niet voorstellen dat je daar onrust van krijgt. ![]()
Bij jou komen we later nog wel terug, met die toevoegingen van de ene klapper na de andere. Dat ging ook even te snel hoor meneer. ![]()
Uh-oh…

![]()
Zwijgrecht!
Echt … ![]()
Ik weet niet of het onrust is. Misschien heeft het wel gewoon te maken met het feit dat de twee Tudors (de rooie BB41 en de Pelagos Ultra) mij op dit moment veel meer ‘pakken’, echt een mooi setje en ik daardoor gewoon minder blij ben dan verwacht met de MM. Het is overigens allemaal niet heel erg hoor. Ja, voor de horlogespaarpot want dat geflipper kost me telkens wel weer een paar euro. Maar ja, het is net een hobby en een hobby kost ook altijd geld heb ik gelezen! ![]()
![]()
![]()
PS Mag het ook een keer zonder dat ik meteen een Tikkie krijg voor ‘consultkosten’. ![]()
![]()
Nieuw glas erin, de hele zooi schoongemaakt en de bezel en “pijl” weer ingekleurd:
@Colnago , bedankt voor het leuke project ![]()
Ja, echt leuk deze ![]()
Lekker zomers zo!
Zeer geslaagd! ![]()
Thanks @GertNL en @junior!
Eigenlijk moet ik nog 1 ding uitvogelen, de naald van het kompas ligt “uit balans”
Maar ik moet even kijken hoe ik die cassette op een niet destructieve wijze openkrijg om dit bij te stellen ![]()
Uhm…
Terwijl jullie je aan het volzuipen waren in de kroeg, heb ik zitten zwoegen. Maar… Ik ben weer een stukje dichterbij een rijdende motor. ![]()
![]()
Waaw, ziet er top uit. Geniet ervan!
Will do ![]()
Zoo die is mooi geworden! ![]()
![]()
Ik denk dat deze regelmatig voorbij gaat komen hier…
Zo’n super Squale is toch wel erg stijlvol ![]()