ONT-ZET-TEND TOF! gefeliciteerd, wow!! ![]()
![]()
![]()
Super tof
zelf nu ook sinds twee dagen carbon composiet aan de pols en moet eerlijk zeggen, dat had ik jaren eerder al moeten proberen.
Draagt echt super en je hoeft niet meer bang te zijn voor krasjes op de lugs en dat soort dingen.
dus hier dan ook maar ff mijn NA plaatsen
fijne avond/nacht Squalistaas
Goed gelukt die pizza’s, jaloers, ben nog in de leer
! Het opeten lukt me aardig en mijn dochter ook ![]()
Lekker, Pet! Congratulazioni!
![]()
Wat?! Honeymoon phase nu al voorbij? Ik ga even het blauwe deel van HF in de gaten houden… ![]()
Dat is dus de reden dat ik de knoop niet doorgehakt heb toen. Maar ik vind m wel erg gaaf! Ik denk maar zo, je kunt niet alles hebben…
Ik ben wel dapper aan het rondkijken maar heb me wb kopen nog kunnen inhouden. Paar nachtjes slapen voordat ik het knopje indrukt helpt echt
Het wordt inderdaad echt weer tijd voor een Squale gtg om alle nieuwe Na,s van iedereen te kunnen bewonderen ![]()
Congratulations
. Heb je die op het forum gescoord hier?
Zo is ie wel weer erg lekker op het licht blauw hoor.
Kunnen jullie me misschien verder helpen? Ik ben op zoek naar een mooi sailcloth bandje. Ik heb er ooit een bij gekregen bij een Squale, en die is super comfortabel. Alleen ik heb geen idee waar die vandaan komt! Er staat niks op gedrukt en zelfs de gesp is vervangen voor een Squale-gesp.
Ik heb er al een keer een geprobeerd van Ali, maar dat viel toch tegen.
Ik had ook al zitten kijken op de site van WatchGecko. Dat zou misschien een goede optie zijn?
Ha grappig, je hebt gewoon nog een 1521 Super ![]()
Artem wil je!
Ja maar wat kosten die ook alweer? Ik denk 2/5 van een Squale. Ik zat meer aan 70 tot <100 euro te denken.
$102
(plus invoer vermoed ik)
Ik ben fan van North sailcloth!
Mooi, soepel verschillende lengtes verkrijgbaar, prima prijs vooral als je er 2 koopt. Dan nl geen verzendkosten En 10 procent korting
Heb nog een nieuwe blauwe liggen die wel weg mag .
Plaatjes,