Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Oranje, het seizoen breekt weer aan….

13 likes

Een klein beetje oranje :wink:

9 likes

10 likes

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas :hugs:

1 like

Veel stof onder de kast, we gaan zo maatregelen nemen……

11 likes

Lastig ding met dat bolle glas om goed op de foto te krijgen:

12 likes

12 likes

Stuk eraf, stukken beter :ok_hand:t2:

1 like

4 likes

Afzakkertje nog. Cheers!

12 likes

Ik heb mn vrolijke bolle blauwe vriendje weer opgezocht :dolphin::heavy_check_mark:

15 likes

Ben benieuwd naar een fotootje van de hele set Tech :slight_smile:

Vandaag een dagje kroegentocht, dus ‘voor de zekerheid’ de Franse beater vandaag.

11 likes

Vond ik ook wel. Ben normaal niet zo van het leer op een duiker maar deze is prima. Mooie matchende kleur oranje ook.

En de volgende Squalewissel.

11 likes

Hier het

zonnetje om de pols. :sunny: :sunglasses: :coffee: :croissant: :fr:

Vanmorgen al om 8:30u al achteraan in de rij aangesloten, voor de lokale platenwinkel, t.g.v. het jaarlijkse feestje voor muziekliefhebbers: #RSD2026
image

Maar daar aangekomen hoorde ik dat de eerste mensen er al rond 3:00u stonden.
Toch nog wat leuks kunnen scoren, w.o. waar ik voor kwam.

En dan nog even over dat mensen soms enorme jerks kunnen zijn. Maar soms ook heel erg o.k… Sowieso vind ik het heel speciaal om met allemaal vinylgekkies in een rij te staan en, onder het genot van een koffietje, dat gewoon gratis wordt geschonken, te kletsen over de vinyl- en muziekhobby. En er staat echt van alles: man, vrouw, X, Boomers, tieners; je kunt 't zo gek niet bedenken. De vinyl-community is heel divers en dat vind ik alleen maar leuk! :blush:
Anyway, na het scoren van de vinylbuit, nog even snel de zaterdagboodschappen gedaan, om terug in de parkeergarage te constateren dat iemand z’n auto zó dicht op de mijne had geparkeerd, dat ik er alleen nog via de passagierszijde in kon. Dus eerst even op schade gecheckt -die was er gelukkig niet- de boodschappen in de kofferbak, boodschappenkarretje teruggebracht en dus maar via de passagierskant de auto ingewurmd.
Maar nét toen ik wilde wegrijden, kwam er een vrouw aangesneld: “Meneer, meneer, u hebt dit in uw karretje laten liggen!” M’n platentas, dus!!! :astonished: :grimacing:
Ontzettend stom van mij; ontzettend lief van die vrouw! Mijn vertrouwen in de mensheid is dus, voor nu, weer even hersteld. :blush: :pray: :heart:

Random Acts Of Kindness Misha GIFs | Tenor

Geniet van jullie weekend, Squalegekkies! :shark: :ocean: :beers:

9 likes

Zijn dat nou opgelegde indexen of geverfd? Het is me niet duidelijk…

1 like

Goedemiddag!

11 likes

Leuke Story Ed, zo beleef je nog eens wat :nerd_face:

1 like

Geverfd/geprint of wat dan ook, in ieder geval niet opgelegd :wink: plaat is vrijwel helemaal vlak :slight_smile:

1 like

Klopt.
Lume is iig wel okay

7 likes