Zeker! Sowieso wel 'n afwisselend weekendje. Gisteravond nog naar een concert van Meau (was echt heel goed, vond ik), vanmorgen dus even mingelen met de platengekkies en lekker grazen door de platenbakken, straks even Bloemencorso kijken en daarna uiteten en natuurlijk morgen de 020-GTG! Ook zin in!

Je bedoelt alle 9? Dat vroeg @TagEd ook al…
Vind het zelf niet zo spectaculair ogen en ben niet zo een fan van de hele collectie Squale op 1 foto hier in het openbaar…
In het begin vond ik ook: Geen leer op een duiker.
Maar inmiddels is die gedachte bijgesteld.
Goedemiddag!
Heb je de Mesh weer gerepareerd?
Plaatje voor de sfeer
Zeker! Sowieso wel 'n afwisselend weekendje. Gisteravond nog naar een concert van Meau (was echt heel goed, vond ik), vanmorgen dus even mingelen met de platengekkies en lekker grazen door de platenbakken, straks even Bloemencorso kijken en daarna uiteten en natuurlijk morgen de 020-GTG! Ook zin in!
Dat klinkt als een Super Weekend! Enjoy it ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je de Mesh weer gerepareerd?
Nee deze polished mesh had ik al, de blasted mesh die erbij zat moet ik nog laten repareren (indien economisch interessant…)
openbaar
Begrijpelijk
Nee deze polished mesh had ik al, de blasted mesh die erbij zat moet ik nog laten repareren (indien economisch interessant…)
Volgens mij heeft Watchgecko leuke mesh bracelet voor een normale prijs
Begrijpelijk
Toen ik nog geen member was keek ik ook vrolijk mee hier…
Volgens mij heeft Watchgecko leuke mesh bracelet voor een normale prijs
Maar niet origineel Squale? ![]()
Geverfd/geprint of wat dan ook, in ieder geval niet opgelegd
plaat is vrijwel helemaal vlak
Dank voor uw antwoord. Dat vermoedde ik al, daarom niet toegehapt. Telkens als ik een horloge met enkel geprint/geverfde indexen koop, is het geen blijver. Moet bij mij gewoon opgelegd zijn voor contrast en diepgang op de wijzerplaat. Sandwich dial zou ook nog kunnen, maar toch minder interessant…
Moet bij mij gewoon opgelegd zijn voor contrast en diepgang op de wijzerplaat.
Zou wel een beetje gek zijn op een militaire toolwatch, contrast kom je overigens niks tekort, volgens mij is dat het hele idee achter deze plaat ![]()
Maar niet origineel Squale?
Nee dat niet…
de 020-GTG!
zin an ! nog even werken dan paar uurtjes tukken en ik ben er bij. zet alvast maar een straffe bak voor me zal het nodig hebben
![]()
Hey, gezellig! Zie je straks!![]()
Bijna weekend

Nog ff doorzetten en dan weer 7 dagen vrij.