Haha mooie dag voor de vaders. Vanochtend hier lekker verse broodjes op bed en een mooi knutselwerkje.
Leuk al die vaderdag knutsels! Die van mij waren laat/vroeg thuis vanochtend, die liggen nog op bed ![]()
Haha, een ochtendje rust. Is ook een lekker vaderdag cadeau ![]()
Super leuk, voor moederdag zou dit onmogelijk zijn….
Nou de jonge heren zijn ontwaakt, hebben pannenkoeken gebakken en ik heb nieuwe wandelschoenen gekregen. Super blij mee ![]()
Hier lekker kunnen uitslapen en gewekt met een zeer uitgebreid ontbijt op bed en lieve cadeautjes, waaronder een heuse tattoo!
![]()
WOTD is mijn toch wel persoonlijke favoriet, de glassbox Carrera.
Geniet van het mooie weer, mensen!
![]()
Nou echt…. ![]()
![]()
![]()
Arme jongen… ![]()
Hij staat er mooi op Pett ![]()
![]()
Geniet nog even van die heerlijke laatste uurtjes weekend, daar buiten! Wat is eigenlijk de maat van jouw Fears?
Thanks! ![]()
Dankjewel! Idd genieten dit zeg. Ik blijf net zo lang zitten tot ik wordt opgegeten door de muggen ![]()
Uit m’n hoofd gezegd 38mm. Wat mij betreft de perfecte maat voor dit horloge. Niet te groot en niet te klein.












