Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Haha mooie dag voor de vaders. Vanochtend hier lekker verse broodjes op bed en een mooi knutselwerkje.

14 likes

Ik o.a. deze:

:joy:

14 likes

Leuk al die vaderdag knutsels! Die van mij waren laat/vroeg thuis vanochtend, die liggen nog op bed :rofl:

4 likes

Haha, een ochtendje rust. Is ook een lekker vaderdag cadeau :rofl:

2 likes


Met zo veel horloges is te laat komen geen optie natuurlijk

14 likes

Super leuk, voor moederdag zou dit onmogelijk zijn….

4 likes

Nou de jonge heren zijn ontwaakt, hebben pannenkoeken gebakken en ik heb nieuwe wandelschoenen gekregen. Super blij mee :blush:

5 likes

Hier lekker kunnen uitslapen en gewekt met een zeer uitgebreid ontbijt op bed en lieve cadeautjes, waaronder een heuse tattoo! :wink: :smiling_face_with_three_hearts:



WOTD is mijn toch wel persoonlijke favoriet, de glassbox Carrera.

Geniet van het mooie weer, mensen! :sun_with_face: :beers:

18 likes

Nog steeds blij met door HF ontworpen Squale👌🏻

17 likes

Klaar voor een zomerse BBQ middag/avond

14 likes

Toch ook wel een heel lekker horloge dit. :sunglasses:

16 likes

Nou echt…. :star_struck::star_struck::ok_hand:

3 likes

Ook vandaag past het horloge goed bij het thema van de dag :rofl:

17 likes

Vandaag even de Beams terug in het doosje en de Tag weer een keertje mee.

13 likes

Wat doe je om als je naar het tuincentrum gaat? Jep; deze groene klasbak…

16 likes

Arme jongen… :wink:

2 likes

Avondje de Mim0sa, omdat ik nog zo lekker buiten zit. :smiley: :pinched_fingers:

12 likes

Hij staat er mooi op Pett :heavy_check_mark::+1:

1 like

Geniet nog even van die heerlijke laatste uurtjes weekend, daar buiten! Wat is eigenlijk de maat van jouw Fears?

1 like

Thanks! :clap:

Dankjewel! Idd genieten dit zeg. Ik blijf net zo lang zitten tot ik wordt opgegeten door de muggen :joy:
Uit m’n hoofd gezegd 38mm. Wat mij betreft de perfecte maat voor dit horloge. Niet te groot en niet te klein.

3 likes