Wederom een briljant kapsel!![]()
Ik had halverweg jaren '80 een fotootje van Robert Smith op de stamkaart van m’n busabonnement (i.p.v. mijn eigen pasfoto). Ongelofelijk dat ik daar nooit problemen mee heb gekregen, trouwens. ![]()
3 likes
Dan ben je echt oud😜
1 like
You and me both, buddy! ![]()
1 like
Halverwege jaren tachtig scheurde ik door Utrecht en omstreken in mijn blauwe Toyota Corona 2.0:joy:![]()
![]()
1 like
Hahaha same here…
4 likes
Hij blijft binnen HF, wie hem gekocht heeft verklap ik niet. ![]()
De prijs was tê mooi. ![]()
![]()
![]()
9 likes
Echt?! Oh, dat is wel heel leuk!
2 likes
Nieuw iemand in de kroeg? Kom op, een beetje hints mag wel. ![]()
2 likes
Zwijgrecht, jaja … alweer! ![]()
3 likes

3 likes
Ze zijn in vorm…….
3 likes
Echt genoten! ![]()
Welterusten, voor straks, allemaal! ![]()
2 likes
Haha, idem.
1 like




