Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Wederom een briljant kapsel!:joy:

Ik had halverweg jaren '80 een fotootje van Robert Smith op de stamkaart van m’n busabonnement (i.p.v. mijn eigen pasfoto). Ongelofelijk dat ik daar nooit problemen mee heb gekregen, trouwens. :joy:

3 likes

Dan ben je echt oud😜

1 like

You and me both, buddy! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Halverwege jaren tachtig scheurde ik door Utrecht en omstreken in mijn blauwe Toyota Corona 2.0​:joy::joy::joy:

1 like

Ik, halverwege de jaren 80

5 likes

Hahaha same here…

4 likes

Hij blijft binnen HF, wie hem gekocht heeft verklap ik niet. :innocent:
De prijs was tê mooi. :joy::joy::joy:

9 likes

Echt?! Oh, dat is wel heel leuk!

2 likes

Nieuw iemand in de kroeg? Kom op, een beetje hints mag wel. :grin:

2 likes

8 likes

Zwijgrecht, jaja … alweer! :sunglasses:

3 likes

Oh Come One GIFs - Find & Share on GIPHY

3 likes

Ze zijn in vorm…….

3 likes

Echt genoten! :blush:
Welterusten, voor straks, allemaal! :sleeping:

2 likes

Haha, idem.

1 like

Goede morgen


Iedereen zn nest uit!
Tis niet zo dom heet vandaag

12 likes

Morning!

Hier is er de afgelopen tijd hard gewerkt aan een mooie placemat. :grin:

16 likes


Leuk hoor! Gefeliciteerd met vaderdag!
Ook mede namens…

13 likes

Haha mooi man!!
Ik kreeg vanochtend deze:

12 likes