Hollandser kan vandaag niet, denk ik…
A Nice Tag
![]()
Hey, amigo! Kun je er weer de weg mee op? ![]()
Thanks! ![]()
Hij is in ieder geval weer rijbaar. Gisteravond lekker 2 uur gereden… Regenbuitje meegepakt, maar ik was zo blij als een ei. ![]()
Mooi, man!
![]()
Haha, bekend bandje? ![]()
Je mag hem wel een dagje lenen ![]()
Ik zeg de Doxa. Gaat lekker zo he 2-0, nu doorpakken ![]()
Ja, ongelofelijk, toch?! Ben niet echt een voetbalfan, an sich. Maar hier kan ik toch wel blij van worden!
![]()
Iemand van hier die de Marina militaire van Remco gescoord heeft? De prijs was mooi! Met de bracelet. Die van mij gaat niet meer weg…
Ja sorry, maar ik hou nou eenmaal van een lekkere ‘Cuba Libre’…
Hij spookte wel even door mijn hoofd, prachtig en mooie volledige set maar heb de trekker niet overgehaald.
Same! Maar ook niet gedaan. Miss was ik bij een volgend upje nog wel overstag gegaan. ![]()
Das dan n gemiste kans vind ik @Lang en @Petteflet
Maarja wie ben ik…
Tis dat ik voorzien ben anders had ik gehapt
Niet vergeten dat ik deze maand al 2 Squalies hebt toegevoegd hè
Een derde had ik er bij mijn boekhouder niet doorgekregen.
Me too
Altijd top!!!
Ouderwetse vaklui……



