Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Staat ‘m ook top :ok_hand:

2 likes

Nog ff een koffiemomentje meepakken:

13 likes

Welke voor matchday ?

  • Seiko
  • Doxa
  • Swatch
0 stemmers
5 likes

Haha, jij neemt 't heel serieus, Stef en bent goed voorbereid, zo te zien! :grin: :+1:
Gestemd voor de Doxa. :orange_circle:

6 likes

Hier was het al wat eerder morgen :expressionless:

Met het risico dat niemand mij hier nog serieus neemt (voor zover iemand dat deed :joy:), mijn eerste ‘serieuze’ horloge:

Helemaal in ere hersteld door onze eigen @TKH waarvoor nogmaals dank :raised_hands:

9 likes

Wij hadden geluk, het 5-jarige monster was om 8 uur wakker :ok_hand:t2:

4 likes

Ik ook Doxa

En goeie smorges

Leuk man! :smile:

17 likes

Dan heb ik voor de gelegenheid mijn eerste mechanische horloge even omgedaan :rofl:

13 likes

Haha 8u maat toen had ik WO III en IV al achter de rug

Aaaah schattig :kissing_heart:

4 likes

Hier ook Fort Code Oranje!

18 likes

Projectje deze morgen,

Before

After

Uiteraard de saffieren upgrade gedaan :heart:

13 likes

Goed bezig daar! :heavy_check_mark::+1:

1 like

:point_up:

What else? :wink:

1 like

Ook gestemd op de Doxa en zelf daad bij het woord gevoegd.

Ook alvast voor vanavond mijn zomerbandje erop.

13 likes

Hier deze zomerse '80s TAG Heuer.

Ietsje minder heet vandaag, toch? Geniet van het weekend! :beers:

15 likes

16 likes

Toch maar de “koele” Squale” erbij gepakt😂, hier weer 30 graden.

Voor het eerst dit jaar onze 20 jaar oude Airco aan, met deze combinatie is het heel goed uit te houden!

15 likes

Ik heb gewoon dezelfde nog liggen. :sweat_smile:

1 like

Ook een Wolbrook bandje zeker? Ik vind ze heel fijn. :ok_hand:

Binnenkort ga ik ook weer wat nato bandjes proberen. :slight_smile:

16 likes

Gister @Lang over zitten twijfelen maar toch voor mijn eigen gegaan

15 likes