Staat ‘m ook top ![]()
Haha, jij neemt 't heel serieus, Stef en bent goed voorbereid, zo te zien!
![]()
Gestemd voor de Doxa. ![]()
Hier was het al wat eerder morgen ![]()
Met het risico dat niemand mij hier nog serieus neemt (voor zover iemand dat deed
), mijn eerste ‘serieuze’ horloge:
Helemaal in ere hersteld door onze eigen @TKH waarvoor nogmaals dank ![]()
Wij hadden geluk, het 5-jarige monster was om 8 uur wakker ![]()
Haha 8u maat toen had ik WO III en IV al achter de rug
Aaaah schattig ![]()
Goed bezig daar! ![]()
![]()
![]()
What else? ![]()
Ook gestemd op de Doxa en zelf daad bij het woord gevoegd.
Ook alvast voor vanavond mijn zomerbandje erop.
Toch maar de “koele” Squale” erbij gepakt😂, hier weer 30 graden.
Voor het eerst dit jaar onze 20 jaar oude Airco aan, met deze combinatie is het heel goed uit te houden!
Ik heb gewoon dezelfde nog liggen. ![]()
Ook een Wolbrook bandje zeker? Ik vind ze heel fijn. ![]()
Binnenkort ga ik ook weer wat nato bandjes proberen. ![]()














